Obserwatorzy

sobota, 14 kwietnia 2012

Kapsułki piorące ARIEL


Kapsułki piorące ARIEL
To się Arielowi udało....


ARIEL Kapsułki do Prania 16 szt. Mountain Spring       ARIEL Kapsułki do Prania 16 szt. Color & Style


Nie mogłam odmówić sobie przyjemności napisania o produkcie, który chyba zmieni mój sposób na pranie.

Moje opakowanie dostałam w ramach testowania i z czystym sumieniem wystawiam zasłużoną piątkę.






Te śliczne saszetki, wypełnione żelowym, skoncentrowanym płynem już wyparły proszek z mojej łazienki. 


Nie dość, że lżejsze podczas zakupów to jeszcze nie robią bałaganu podczas dozowania. Wrzucam kapsułkę do bębna pralki i już !


Jednak ich największą zaletą jest moc prania. Ciuchy zrobiły mi się znacznie bielsze, naprawdę porządnie doprane. Przestałam do prania dodawać wybielaczy i odplamiaczy a przyznam, nie zawsze byłam zadowolna z ich działania.
Muszę jeszcze napisać coś o zapachu. Cudowny, mocny i fajnie, długo pachną nim wyprane rzeczy.
Kapsułki są sprzedawane w dwóch wariantach
Mountain Spring,  zielony,  do białych i jasnych kolorów
Color&Style, fioletowy,  do ciemnych kolorów
Na rynku są dwie wielkości opakowań kapsułek.
-  po 16
-  po 32 saszetki
Cena chyba do przełknięcia, mniejsze ok. 30zł,  większe ok 50zł

6 komentarzy:

  1. Mam i też je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam reklamę, ale nie byłam przekonana. Ale po Twojej recenzji nabieram na nie ochoty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już bez nich chyba się nie obędę
      może wrzucisz mnie do obserwowanych ?

      Usuń
  3. Mam niemeieckie Persil, lepsze sa te do kolorowych ubrań. Napaliłam się na tę formę prania, następnym razem sprobuję Ariela:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam te kapsułki od Persila, kupowałam je w sklepie z importowaną chemią gosp.
      Te moim zdaniem są chyba lepsze a na pewno dużo ładniej pachnie pranie.

      Usuń
  4. Babom to mozna wcisnac wszystko :)
    Plyn 1L kosztuje 10zl a tutaj ponad 50zl tyle ze w saszetkach :)
    Jestescie piekne i macie lakocie :) ale mozna na Was zarobic krocie !

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz to dla mnie miły prezent, dziękuję i do zobaczenia znowu.