Obserwatorzy

piątek, 20 czerwca 2014

Kociak tu, kociak tam, na ich punkcie bzika mam, czyli jak mi się rodzina powiększyła

Hej Dziewczyny!  

Kilka wolnych dni, jak ja to lubię!
Plany miałam wielkie, a jak na razie czas przecieka mi przez palce bardzo dziarsko. Nic to, takie słodkie leniuchowanie też całkiem, całkiem, nawet wyrzuty sumienia nie mącą mi dobrego humoru.

A o ten dobry humor od pewnego czasu dba dwójka nowych domowników.

Przeprowadzka do domu na wsi musiała się tak skończyć. O milusim mruczku marzyłam już dawno, w tym temacie nawet Emma nie miała nic do gadania.



Mała, czarna kotka została zamówiona, czekaliśmy na jej zjawienie się z niecierpliwością, wszak miał przybyć nowy członek rodziny.


Wiedźma


 A przybyła śliczna dwójeczka. Okazało się, że na tę biało czarną ślicznotę nie czeka żaden domek, więc nasz musiał otworzyć się i dla niej.


Daszeńka


Poskładało się to świetnie.
Maluchy razem nieźle dymią, są odważne, towarzyskie, ale najwięcej frajdy mamy my, ludziska. 







Trochę na razie gorzej sprawa wygląda na linii psy - koty, niestety dwa białe teriery mają wrażenie, że spadły z piedestału, więc na Wiedźmę i Daszeńkę patrzą z byka  i jeszcze bardziej razem trzymają sztamę.


Maluchy są kochane, bardzo fotogeniczne, więc nie omieszkałam im zrobić kilku słodkich fotek.
Wybaczcie, że trochę ich dużo, ale nie umiem się powstrzymać i przedstawić Wam moich ślicznot.

1. Daszeńka, Daszka









 2. Wiedźma, Wiedźminka, Minka









Dziewczyny, nie wiecie jakim sposobem zaprzyjaźnić całą czwórkę? Na razie się poddałam, nie mam pomysłu, maluchy są na razie oddzielone od psów, bo jak je widzą, robią wielkie grzbiety i syczą, a psiaki na takie ich "aroganckie" pozy szczekają jak opętane i tak się robi zwariowane podwórko.

Pozdrawiam
Margaretka

29 komentarzy:

  1. śliczne kociaki:))miło się ogląda:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejciu jak ja kocham koty małe i duże, no uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiedziałam, że koty to czysta radość, ale, że aż tak skradną mi serce .......

      Usuń
  3. Jejku, ale wesoły team ! :D Mój pies żył w zgodzie z kocurem, nawet koło siebie leżeli :) Teraz zostały mi same kociaki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie to mi się marzy, żeby cała czwórka trzymała sztamę :)

      Usuń
  4. Ale cudne, kochane maleństwa, a jak słodko leżą razem ze sobą, super foty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale się dzieje! cudowna menażeria! Tylko tę Wiedźmę to bym ładniej nazwała, taka jest słodziudka, niech już bedzie Minka od Wiedźminki, zwłaszcza, że robi niezłe minki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tym imieniem zostałam przegłosowana, ja chciałam coś bardziej "ludzkiego", choć diablica z niej pierwszej wody, sama nie wiem czy imię zobowiązuje, czy co, bo jest z niej niezły ananasek :)

      Usuń
  6. Urocze zwierzaki! Ja za kilka dni też będę miała w domu dwa małe kociaki, jeden czarny a drugi czaro biały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedźma właściwie nie jest czarna, ale taka bardzo ciemno-brunatna i ma pręgi, ale co tam, jest prześliczna :)

      Usuń
  7. Rozkoszne kociaki. Sama chętnie bym takiego przygarnęła, ale niestety mieszkam z rodzicami, którzy mają dość inny pogląd na tę sprawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju, jeju! przepiękne <3 Kocham koty - zawsze i wszędzie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No to witaj w krainie kocich mam, ja mam też dwie kotki i jednego kocurka dochodzącego, wpada czasem na dokarmianie i zabawy ;) zdjęcia super

    OdpowiedzUsuń

  10. Ale urocze stworzonka, u mojej mamy na wsi są małe kotki i nawet chętnie bym wzięła ale moja sunia- jamnik chyba kiepsko reaguje na koty, boję się że doszło by do wojny między nimi .

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham zwierzęta, kociaki są urocze.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne koteczki i pieseczki!:) Może z czasem cała czwórka się w końcu zaprzyjaźni..:))

    OdpowiedzUsuń
  13. OMG jak ja Ci zazdroszczę ! uwilebiam psy i koty ale to właśnie na punkcie tych drugich mam ostatnio bzika <3

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie słodziaki


    ps. a u mnie? identyczna sukienka - tańsza niż w ZARZE

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowne małe słodziachy

    pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  16. Za kotami niestety nie przepadam,ale za to psy - KOCHAM :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ile cudownych maluchów! <3 Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  18. jejku, jakie cudne!!!! jak psy nie chcą ich gryźć to się siebie nauczą;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przesłodkie kociaki!

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz to dla mnie miły prezent, dziękuję i do zobaczenia znowu.