Obserwatorzy

piątek, 13 kwietnia 2012

Shiseido BIO-PERFORMANCE ADVANCED SUPER REVITALIZING CREAM



Shiseido  -  Tylko wzdychać i marzyć 





Wpadła mi w ręce, co prawda namiastka tego kremu, bo mam kilka próbek ale i tak jestem pod wrażeniem. To na prawdę górna półka kosmetyków. Napisać o nim, że nawilża to jak o pustyni powiedzieć piaskownica.  


próbki, niestety zawartość tylko 1,5ml więc już się martwię i planuję odwiedziny drogerii


ywam go bardzo oszczędnie już przez trzy dni i nie mogę wyjść z podziwu. Skóra twarzy jakby po dłuuugotrwałym, cudownie nawilżającym kompresie i choć krem wydaje się być z tych ciężkich cera zupełnie nie tłusta a na pewno wypoczęta, rozświetlona i bardzo miła w dotyku.
To krem dla pań po 35 roku życia  i rzeczywiście warto go stosować wtedy gdy zmarszczki już pukają nam do drzwi lub gdy już się u nas zadomowiły.
Spotkałam się z opiniami, że jego minusem jest zapach, ja nic złego w tym temacie nie mogę powiedzieć, właściwie taki obojętny.





A teraz największy minus, cena, dla większości z nas zaporowa, szczęściary które mogą go sobie kupić W Douglasie około 370zł (50ml) a w Sephorze 360.
Zawsze jest jeszcze nadzieja na próbki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy Twój komentarz to dla mnie miły prezent, dziękuję i do zobaczenia znowu.