Obserwatorzy

poniedziałek, 29 października 2012

Coś nowego i ciekawego, czyli zapowiedź kolejnych testów



Hej Dziewczyny!   

Wpadło mi ostatnio kilka całkiem smakowitych, kosmetycznych kąsków do testowania

Wszystko z grupy kosmetyków pielęgnacyjnych, więc moje włosy, skóra i paznokietki trochę poszaleją w listopadzie.




Pierwsza to przesyłka z BingoSPA, kolejna już porcja tych całkiem niedrogich, a uważam, że bardzo udanych produktów. 
Dotąd testowane przeze mnie; kolagenowa śmietanka pod prysznic, szampon 7 ziół i algowa maska do twarzy, w moim przypadku spisały się na piątkę.

Teraz dostałam serum czekoladowo-papajowe do ciała, mandarynkową kąpiel do skórek i paznokci oraz balsam palmowy  do dłoni. 
Pierwsze próby za mną, zapowiada się, że to kolejne udane kosmetyki.






Kolejna przesyłka, która ostatnio do mnie doszła, to kuracja wspomagająca wzrost włosów, Novoxidyl, szampon i tonik, jestem pod wrażeniem jakości i estetyki przygotowanej przez producenta paczki, popatrzcie same jak elegancko można potraktować blogerkę, pełen szacun dla Polfarmexu



.

Teraz coś, na co miałam ochotę już od jakiegoś czasu. Tyle dobrego naczytałam się o tym agranowym olejku  Organique, że bardzo cieszę się, że będę mogła sprawdzić czy ten zwany złotem Maroka olej, faktycznie w moim przypadku się sprawdzi.



Dostałam też smakowity kąsek od Etre-Belle dla mojej skóry twarzy, maskę kolagenową z aloesem, z serii tych z gotowym kompresem bezpośrednio do nałożenia na twarz. 



Wszystkie te kosmetyki zaczęłam już stosować, więc niedługo pojawią się u mnie recenzje na ich temat. 
Pozdrawiam 
Margaretka

14 komentarzy:

  1. Świetne:) Gratulacje! Udanego tygodnia życzę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. daj znać jak te produkty do włosów Novoxidyl się sprawują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam kąpiel z mandarynek i balsam palmowy- pachnie rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko wygląda imponująco, czekam na recenzje. Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam z niecierpliwościa na recenzje;)

    OdpowiedzUsuń
  6. no, no :) same ciekawe rzeczy :) najbardziej oczywiście ciekawią mnie kosmetyki włosowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O proszę, Tobie to dobrze, rozpieszczają Cię te firmy:) Jestem ciekawa tych specyfików do włosów, ciekawe czy rzeczywiście będą hamować wypadanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje i miłego testowania!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje - naprawdę ładna ta niebieska paczuszka;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Że też moja szafka pęka w szwach bo juz bym coś chciała z tej paczki mieć

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz to dla mnie miły prezent, dziękuję i do zobaczenia znowu.