Obserwatorzy

poniedziałek, 21 marca 2016

Przedświątecznie mnie ptaszki tu i tam obsiadły




 To, że wiosna nadchodzi, wskazuje kalendarz. Ale że drobi przy tym i kroczki ma wyjątkowo lekkie (jak to wiośnie przystało) i chyba jeden w przód, a ze dwa do tyłu bez przerwy stawia swoją wiosenną stópką, to tego nie da się ukryć.

Na szczęście przebiśniegi już są, krokusy też, a Wielkanocne Święta, poza swoją całą radosną atmosferą właśnie wiosnę nam zapowiadają. I ja to lubię.
Od kiedy zamieszkałam "tuż pod lasem", widzę i czuję więcej, ptaszyska tak świergolą i tak zasuwają z gałązkami w dzióbkach, że aż miło. Wiosna nie ma innego wyjścia - jest chyba tuż, tuż.




Żeby nie było, że mojemu domowemu ptactwu ograniczam przestrzeń i nie pozwalam na rozwinięcie skrzydeł, postanowiłam dać im trochę wolności, nich pobujają w internetowych przestworzach.
Mieszkają sobie z nami te ptaszki, jedne od niedawna, inne od lat, obsiadły nam kąty i kątki, a jak znam życie, na tym się nie skończy. 
Nowe ptactwo jest u nas zawsze mile widziane.























Wszystkim czytelniczkom i czytelnikom "Szminki w szpilkach"
 życzę najpiękniejszych i najmilszych 
Świąt Wielkiej Nocy.





Pozwólcie jeszcze, że troszkę się pochwalę.
Niedawno mój blog dostał wyróżnienie w konkursie na najlepszy blog urodowy i modowy 2015. 
Dziękuję redakcji Serwisuroda.pl za dostrzeżenie Szminki w szpilkach.


Pozdrawiam
Margaretka


P.S.

Dopisek z wielkanocnej niedzieli.
Zobaczcie o jakiej ślicznej kurce pomyślał zajączek. A nie mówiłam, że na tym się nie skończy?



Wesołego Alleluja!

50 komentarzy:

  1. Życzę Ci cudownych, spokojnych, rodzinnych świąt. Dużo słońca, śmiechu i pyszności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak będzie, lubię święta. Tobie też Kochana przesyłam życzenia :)

      Usuń
  2. Tobie również wszystkiego dobrego :) Mieszkać w takich okolicach to coś pięknego <3

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniałych świąt i gratuluję wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ptaszków! Margaretko, chyba nie obędzie się bez małe bibki, czuję się zaproszona, gratki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę, że inaczej nie będzie, do zobaczyska :)

      Usuń
  5. O tak już powoli czuć wiosnę :) Dzisiaj przez chwilę nawet słoneczko przypiekało :) Fajne zdjęcia :)
    Gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w kalendarzu wiosna już jest, ale u mnie dzisiaj padał deszcz, wyraźnie niestety wraz ze śniegiem, o słońcu tylko marzę :)

      Usuń
  6. Gratuluję wyróżnienia Bloga, na dworze czuje się już wiosnę , oj tak i na niektórych blogach również ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co prawda takie ozdoby nie są do końca w moim klimacie, ale nie można im odmówić uroku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uwielbiam takie "duperele", byleby się w nich nie zagrzebać :)

      Usuń
  8. Piękne te ptaszki, szczególnie kurki w groszki i te na różowej serwetce mi się podobają, gdzie takie podłapałaś ?
    Goś, gratuluję wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem na wyjazdach w jakiejś galerii z ceramiką coś wypatrzę, ale i w sklepach typu Piotr i Paweł czy home&you :)
      dzięki

      Usuń
  9. Pokaźna kolekcja nie ma co ;)
    Również zdrowych, wesołych świąt i gratuluję wyróżnienia :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocza kolekcja figurek, gratuluje wyróżnienia!
    Wszystkiego najlepszego na nadchodzące Święta Wielkiejnocy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę,że u Ciebie motywy WIELKANOCNE w całej okazałości :)
    GRATULUJĘ wyróżnienia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak się jakoś w tym roku poskładało, że chyba jako jedna z pierwszych wpadłam w świąteczne klimaty :)

      Usuń
  12. Ależ ptaszków się u Ciebie nazbierało :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A i zajączki, i kotki się tam zawieruszyły :)
    Życzę spokojnych i radosnych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko Emma gdzieś mi się zapodziała, chociaż przepraszam, jest na zdjęciu na spacerze w lesie :)

      Usuń
  14. uu jakie kórki:) wesołych i zdrowych i bez sniegu:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz, a o tym nie pomyślałam. Koniecznie bez śniegu, już chyba wszyscy mamy dosyć zimna :)

      Usuń
  15. bardzo urokliwe :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny masz ten las. Ja niestety w mieście mieszkam, ale do lasu jakoś mnie niespecjalnie ciągnie. Choc czsami nachodzi mnie taka myśl, żeby rzucić to wszystko i wyjechać... na bezludzie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest za płotem, codziennie chodzę tu na spacery z psem, pokochałam bezludzie :)

      Usuń
  17. Kubek z niebieskimi ptaszkami <3 piękny !
    Pzodrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluję wyróżnienia!
    a ptaszyna faktycznie gęsto Cię obsiadła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję,
      gęsto, ale może być jeszcze gęściej :)

      Usuń
  19. ptaszki, ptaki ze skrzydłami i nie tylko, zapraszam http://fantastic-brand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Trochę mnie nie było na internetach, a tu patrze też sobie zrobiłaś przerwę :P Wracaj, bo lubię Ciebie czytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesteś kochana,
      jeszcze trochę muszę się pourlopować i opobijać, i złapać trochę rześkiego wiatru w blogowe żagle :)

      Usuń
    2. Spokojnie odpoczywaj ile trzeba i wracaj z świeżymi siłami :)!

      Usuń
  21. Gdzieś już czytałem podobny wpis, ale ten jest bardziej konkrenty, warto było odwiedzić. Dodaje do zakładek!

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz to dla mnie miły prezent, dziękuję i do zobaczenia znowu.