Obserwatorzy

sobota, 6 kwietnia 2013

Na smuteczki kosmetyki dla dzieweczki


Hej Dziewczyny!  

Mam cichą nadzieję, że to już ostatni tak mglisto-buro- łóżkowy weekend.
 Ileż można słuchać zapewnień w prognozach, że już, już za kilka dni przyjdzie wiosna. 
U mnie dalej śnieg leży sobie wkoło w najlepsze, w dodatku stracił już tę swoją śliczną, czyściutką biel, moje myśli i humory zaczynają być równie szare, a wstawanie lewą nogą za chwilę wejdzie mi chyba w krew. 

Porażka, chciało by się chcieć, a jedyne co mi się teraz chce to nicnierobienie.

W ramach poprawy nastroju zrobiłam sobie przegląd nowych kosmetyków, które dostałam w ostatnim czasie do testowania, dzisiaj w formie krótkiej zapowiedzi, wkrótce każdy z nich obiecuję omówić w samodzielnym poście.



Bardzo się cieszę z tego kremu NUXE. Po raz kolejny utwierdzam się w przekonaniu, że ta francuska  marka jest naprawdę warta uwagi. Dla miłośniczek kosmetyków luksusowych, maksymalnie naturalnych i dających kupę przyjemności z ich używania bo świetnie pielęgnujących i pięknie pachnących, to opcja nie do pogardzenia.
Krem dostałam dzięki nawiązaniu współpracy od apteki internetowej    

Proponuję tam zaglądać, bo ofertę kosmetyków i dermokosmetyków mają naprawdę imponującą, a ceny znacznie milsze niż w aptekach stacjonarnych.



 Tę próbkę EDP Lacoste pokazuję, żeby zwrócić Waszą uwagę jak może wyglądać próbka reklamowa. Od razu do takiej marki ma się większą sympatię, człowiek docenia to, jak jest jako potencjalny klient traktowany. Moim zdaniem trzeba o tym pisać, żeby producenci wciskający nam 1 gram czy mililitr produktu zaczęli dbać o nas, konsumentów trochę bardziej.
Swoją drogą, zapach jest śliczny, doskonale wiosenno-letni i bardzo trwały.
.

Podkład, Hean, otrzymany od Firmy w ramach akcji testowania dla blogerek na FB. Właśnie jestem w trakcie używania, chyba najbliższy post właśnie jemu zostanie poświęcony, teraz tylko wstępnie słów kilka:
Jestem jak najbardziej na tak, obiecywane w opisie producenta średnie krycie daje bardzo ładny, naturalny efekt, sympatyczna lekka, formuła dla mnie idealna.


Od prekursorki.pl  dostałam suplement diety w sam raz na tę porę roku. Bardzo fajny skład z olejem z kiełków pszenicy, soji, kolagen z ryb morskich i sporo ważnych witamin, słowem w dalszym ciągu o stan mojej skóry  dbam nie tylko od zewnątrz.



I na słodki, pachnący koniec mydełko probiotyczne od Eko-banki.pl.
Podejrzewam, że podobnie jak ja jesteście fankami takich ślicznotek. Zapach boski, wiśnia z migdałami i jogurtem, dla mnie mydełka glicerynowe to właśnie jedne z takich umilaczy, które życie robią znacznie przyjemniejszym.


Ponieważ obrazy w ostatniej Galerii bardzo się Wam podobały, proponuję jeszcze popatrzyć na kilka innych, autorką jest rosyjska malarka i ilustratorka Ania Fefelova.









Miłego weekendu
pozdrawiam
Margaretka

16 komentarzy:

  1. wow piękne te obrazy :o :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. skusiłabym się na coś z nuxa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mydełka glicerynowe uwielbiam, a te kremy nuxe kuszą mnie coraz bardziej, ciekawa jestem twojej opinii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam więc do zaglądania do mnie, bo niedługo recenzje będą :)

      Usuń
  4. Piękne obrazy i same ciekawe rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  5. masz rację z tymi próbkami, dobre firmy mają z regóły fajne próbki, np Vichy, Biotherm, widzę że i Lacosta się postawiła,
    u mnie też ponuro dzisiaj jak diabli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, tak,, jest trochę firm, które zawsze trzymają poziom :)

      Usuń
  6. czekam Margaretko na twoją recenzję kremiku nuxe
    pozdrawiam, sara :))

    OdpowiedzUsuń
  7. czekam na recenzje kremiku nuxe - piekna galeria!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. A u mnie od wczoraj słońce na całego - oby tak juz do końca!

    Obrazy są genialne! :O

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna galeria! A pogoda u mnie równie piękna jak u Ciebie. Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj / poniedziałek wreszcie błękit nad głową i s ł o ń c e !!!

      Usuń
  10. Ciekawa jestem Twojej opinii mydełka :)
    Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz to dla mnie miły prezent, dziękuję i do zobaczenia znowu.