Obserwatorzy

poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Niech będzie lekko, niech będzie biało, lakier Hean

Hej Dziewczyny!

Co prawda biel na pazurkach lubię mieć dopiero kiedy dłonie mam już porządnie, na czekoladowo potraktowane słoneczkiem, ale tak tęskniłam do tego koloru, że nie mogłam jej sobie odmówić już teraz.

 Lakier z Hean,  długo się trzyma bez żadnych uszkodzeń, u mnie wytrzymuje 3-4 dni, bez  utwardzacza, przy czym dłoni niestety nie oszczędzam (gary, sprzątanie, no wiecie, wszystko to, bez czego kobita mogłaby żyć, a niestety nie może, ha).
Trochę gorzej z pokrywaniem płytki paznokcia, ja nakładam trzy warstwy, a tak prawdę powiedziawszy jeszcze można by się przyczepić do idealnej gładzi tej bieli.
Plusem jest natomiast bardzo ładny odcień, niby biel, ale taka trochę złamana oraz bardzo udana perłowa poświata, wyjątkowo minimalna, delikatna, coś tak w połowie drogi między klasycznym kolorem, a odcieniem perłowym.


A tak na marginesie, zauważyłyście, że wszystko co białe wydaje się lekkie. Biały jest puch i płatki śniegu, białe są chmurki, no chyba, że zaraz ma spaść deszcz, wtedy biel przechodzi w szarości i granaty.
Nawet kiedy pomyślimy o pięknym żaglowcu z rozpiętymi w powietrznym tańcu żaglami, prawie zawsze widzimy w myślach białe żagle, coś w tym jest.
A bałwany na morzu, szalona, lekka pianka na szmaragdowym tle?
A skrzydła aniołów? Zawsze białe..
Białe jest zwykle leciutkie i delikatne.
Nawet produkty "light" są zwykle w kolorach białych lub przynajmniej mocno rozbielonych, ale tu już kłania się marketing i zjawisko podświadomego kojarzenia.
W ciuchach też dajemy się zwieść tej ułudzie. Jak mamy ochotę na coś lekkiego, zazwyczaj zakładamy rzeczy jaśniutkie, białe lub rozbielone kolory



No to wrzucam na siebie ten zestaw i biegnę na spotkanie z moją Mamcią, idziemy na miłe pogaduchy i gorącą czekoladę.



Czas już na moją Bardzo Kobiecą Galerię. Chcę pozostać w temacie bieli, a jak biel to musi być i czerń.
Piękne, artystyczne fotografie włoskiej fotograficzki Iaia'y Gagliani, 
zapraszam, popatrzcie.






Pozdrawiam
Margaretka

21 komentarzy:

  1. O mniam jaka czekolada ;-) Lubię biel na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi sie, naprawde ladny :) rzeczywiscie, to co biale, kojarzy sie z lekkością :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubie bialych pazure :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam u siebie za białymi paznokciami. U ciebie pięknie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamarzył mi się biały lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja nie mam żadnego białego lakieru

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam biel na paznokciach, dopiero niedawno znalazłam idealny lakier - Flormar :) 2 warstwy całkowicie kryją i jest bardzo trwały

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładna ta biel, taka delikatna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też sobie ostatnio sprawiłam biały lakier, choć wcześniej byłam niechętna bieli na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem wierna bieli od lat, oczywiście tylko latem i tylko raz za czas :)

      Usuń
  10. biały lakier na paznokciach wygląda bardzo lekko i wiosennie- świetnie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiosennie, masz rację, a latem jeszcze lepiej, bo wtedy dłonie są już opalone i ten kontrast dla mnie jest uroczy :)

      Usuń
  11. piękny lakier ! ja ostatnio gustuje właśnie w jasnych "lekkich" barwach ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. mnie też coraz bardziej ciągnie do takiej bieli, ślicznie wygląda na twoich paznokciach ))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny odcień lakieru i świetne zdjęcia w Galerii :)
    Podoba mi się Twój blog - obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz to dla mnie miły prezent, dziękuję i do zobaczenia znowu.