Obserwatorzy

poniedziałek, 18 marca 2013

DECUBAL, BODY CREAM i CLINIC CREAM, świetna ochrona suchej skóry

Hej Dziewczyny!  

Dzisiaj chciałabym Wam przybliżyć dwa kremy do ciała duńskiej marki Decubal. 

O szczególną uwagę proszę te z Was, które tak jak ja mają kłopoty z suchą lub bardzo suchą skórą, bo właśnie do takiej skóry te kremy są adresowane.
Ponieważ oba kremy są na tyle podobne w swoim składzie, właściwościach i efektach działania, że postanowiłam poświęcić im jeden wspólny post, zaznaczam jednak, że krem w białym opakowaniu skomponowany został dla skóry wyjątkowo wrażliwej, atopowej, takiej wyjątkowo delikatnej, a więc potrzebującej szczególnie przemyślanych składników.




Oba kremy znajdują się w dużych, wygodnych tubach, z których aplikowanie kremu jest bardzo proste i całkiem precyzyjne jeśli chodzi o żądaną przez nas ilość.




Krem jest gęsty, taki mocny i konkretny, dosyć tłusty, bardzo dobrze się rozsmarowuje, dobrze się wchłania, choć na skórze po wtarciu  pozostaje nam wyraźnie wyczuwalny film, przyjemny, nielepki, nietłusty, czujemy po prostu, że skóra jest dobrze zadbana.


Bezzapachowy
Bez BARWNIKÓW
Bez PARABENÓW


Dermokosmetyki Decubal z założenia nie są perfumowane, a więc i te kremy są bezzapachowe, choć ja wyczuwam, leciutki, fakt, że bardzo obojętny, ale w miarę sympatyczny zapach.
Tych kremów z racji dosyć sporej zawartości substancji natłuszczających używam wieczorem po kąpieli, szczególnie dobrze sprawdzają mi się one na skórze nóg, tu wiecznie mam mocno suchą skórę, tak, że oba kremy są "pite" zachłannie dzień w dzień.
Dobrze też służą mi te kremy na skórę dekoltu, świetnie działają, jeszcze rano czuję tu delikatną warstewkę ochronną, na mój dekolt taka cieniutka warstwa kremu już przyniosła mi ładną poprawę stanu skóry.

Myślę, że te kremy będą też idealne latem, ja sporo się opalam. Lubię słońce, lubię mieć opaloną skórę, więc te kremy będą genialne jako nawilżenie i natłuszczenie po kąpielach słonecznych. Opalanie u mnie wymaga porządnej dawki zabezpieczenia i regeneracji, tak by nie narobić sobie żadnej szkody. Już nie mogę się doczekać leżaczka i słoneczka. 
Te kremy to też bardzo fajna opcja dla całej rodzinki. Widzę u siebie w domu, że i mąż i córka sięgają po nie całkiem ochoczo, szczególnie zdziwiło mnie to w przypadku męża. On nie jest skory do korzystania z moich smarowidełek, tu jednak jest inaczej. Na pytanie dlaczego używa tych kremów, krótko i zwięźle odpowiedział: pasują mi. Podejrzewam, że to sprawa braku silnej nuty zapachowej, faceci są w tych tematach wyjątkowo oszczędni i purytańscy.

Podsumowując, kremy są bardzo udane i zasługują jak najbardziej na zwrócenie na nie uwagi, są bardzo łagodne, delikatne dbają o skórę, myślę, że to jedne z lepszych produktów, które udało mi się używać do skóry całego ciała.

Dermokosmetyki Decubal można kupić w aptekach stacjonarnych i internetowych, z tym, że niestety jeszcze nie wszystkie  apteki stacjonarne mają je w swojej ofercie, trzeba trochę poszukać.

cena około 21 - 25 zł,   poj. 250 ml

notki producenta:


DECUBAL  /  BIAŁA TUBA
CLINIC CREAM
ODŻYWCZY I NAWILŻAJĄCY KREM
DO SKÓRY SUCHEJ I ATOPOWEJ
Oto krem, który może być używany od stóp do głów. Idealny do stosowania po kąpieli lub prysznicu. Oryginalny Decubal Clinic Crea m został opracowany z myślą o potrzebach skóry suchej i atopowej. Ma codzienne działanie ochronne i zapobiegawcze. Odżywia i nawilża skórę dzięki zawartości dimetykonu,
który zmiękcza skórę i tworzy na niej warstwę ochronną, pozwalającą zatrzymać wilgoć na dłużej.
Sposób użycia: Do częstego stosowania na skórę całego ciała.



Składniki (INCI): Aqua, Isopropyl Myristate, Glycerin, Sorbitan Stearate,
Lanolin, Dimethicone, Cetyl Alcohol, Polysorbate 60, Sorbic Acid.
Zawartość substancji lipidowych: 38%.


DECUBAL   /  CZERWONA TUBA
BODY CREAM
INTENSYWNIE ODŻYWCZY
I REGENERUJĄCY KREM DO SKÓRY
SUCHEJ I BARDZO SUCHEJ
Krem może być używany na całe ciało. Pomaga skórze w odbudowie jej naturalnej bariery ochronnej,  chroniącej przed działaniem wody, wiatru i warunków atmosferycznych. Krem do ciała Decubal Body Crea m zawiera wiele aktywnych i cennych składników, między innymi naturalne olejki oraz witaminę E, glicerynę
i lanolinę, które szybko wnikają w skórę, odżywiając ją i chroniąc.
Sposób użycia: Do stosowania na skórę całego ciała.


Składniki (INCI): Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Glycerin, Isopropyl
Myristate, Lanolin, Petrolatum, Polyglyceryl-3 Methylglucose
Distearate, Glyceryl Stearate, Tocopheryl Acetate, Cetearyl
Alcohol, Tocopherol, Ceteareth-20, Sodium Cetearyl Sulfate,
Dimethicone, Citric Acid, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate.
Zawartość substancji lipidowych: 40%.






Dzisiaj w mojej Bardzo Kobiecej Galerii obrazy rosyjskiego malarza, Volodii Popova, zapraszam.








Pozdrawiam
Margaretka

16 komentarzy:

  1. nie znam tej firmy, ale produkty ciekawe, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie znam , pierwsze słyszę . Ale zdjęcia poniżej są piękne : )

      Usuń
    2. ale dobrze wiedzieć, że taka marka jest do kupienia i u nas :)

      Usuń
  2. tez nigdy nic z tej firmy nie mialam ale zachecilas mnie :) przyjrze sie ich produktom bo widze ze warto - buziaki papppa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja z czystym sumieniem chwalę te kosmetyki bo faktycznie łatwo je polubić :)

      Usuń
  3. dużo ostatnio na blogach o tych produktach, mnie jednak one nie skusiły za bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawy post, muszę się za takim kremem rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda na fajny, też lubię konkretne i mocne kremy do ciała, przydałby mi się ten czerwony ))

    OdpowiedzUsuń
  6. Do mojego typu cery nie będą odpowiednie, a obrazy świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam do czynienia, jedynie na blogach czytam i czuję się skuszona :D
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale trafiłam własnie obrabiam foty do recenzji tych balsamów i zrobiłam sobie przerwę a tu proszę już mnie uprzedzono z recenzją.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Margaretko
      znowu do ciekawego kosmetyku wyraźnie mnie namawiasz, nie mam wyjścia muszę się rozglądnąć za jednym z tych kremów
      Sara :) :)

      Usuń
  9. Nie znam, ale kuszą, wszędzie pełno pozytywnych recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja sobie nadal będę pluć w brodę że odmówiłam im współpracy

    OdpowiedzUsuń
  11. Balsamy również testuję i bardzo lubię, a obrazy - piękne!

    OdpowiedzUsuń
  12. She stacks and scales effectively into late game and is a
    great threat in solo fights and team fights. The content containing keywords is a source to engage end user imagination.
    If they're really doing badly they probably
    won't be able to help you gank anyway.

    my webpage: visit here

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz to dla mnie miły prezent, dziękuję i do zobaczenia znowu.