Obserwatorzy

wtorek, 28 sierpnia 2012

Perfumerie Marionnaud, ja dodałam już do ulubionych

Hej Dziewczyny!

Zgodnie z obietnicą   z jednego z poprzednich postów, chciałam Wam dzisiaj "zorganizować" krótką wizytę w perfumerii należącej do sieci Marionnaud.



Na drogerie Marionnaud można się natknąć w centrach handlowych, podobne są do Sephor i Douglasów, choć ta sieć swoje korzenie i główną siedzibę ma w Paryżu.
 A więc już na wstępie Francja elegancja.
Moja, ta do której czasami zaglądam, znajduje się w pasażu centrum handlowego Tesco w Bielsku, nie należy do tych największych, ale lubię ją za przyjemny klimat, zapach, a przede wszystkim za wyjątkowo miłą i pomocną obsługę Dziewczyn tam pracujących.
Myślę, że podobnie musi być w większości tych perfumerii, bo sieć Marionnaud zajęła pierwsze miejsce w rankingu najbardziej przyjaznych drogerii, dla mnie to ważne, bo w takich miejscach  chcę się czuć dopieszczona, zauważona i fachowo obsłużona.


Oczywiście, jak w każdej takiej szanującej się  świątyni piękna, całej kolorówce, wszystkim zapachom, perfumom, wodom toaletowym towarzyszą testery, wszystko  jest do wypróbowania, sprawdzenia, powąchania, Panie ekspedientki nie patrzą złym okiem, podsuwają ciekawe nowości, słowem, są życzliwe.



tu zawsze spędzam sporo czasu





Można tu też kupić sporo kosmetyków sprzedawanych pod własną marką, żele, płyny, również akcesoria, wiem, że pędzle do makijażu cieszą się bardzo dobrą opinią




 ale mnie oczywiście najbardziej zaciekawiły lakiery do paznokci, cudne kolory, oferta już jak najbardziej jesienna, barwy ziemi, szarości, ja już za nimi tęsknię po tej letniej eksplozji neonków i papuzich szaleństw.



Pomyślano też o tych klientach, którzy kupują coś na prezent, na miejscu, ma się rozumieć bezpłatnie,  można otrzymać swój zakup pięknie, elegancko zapakowany.


Wspomnę Wam jeszcze o całkiem korzystnym programie lojalnościowym, będąc posiadaczką Karty Marionnaud, otrzymuje się czeki na zakupy w całej sieci.


Natknęłam się tu na trwający właśnie konkurs dla klientów, cudna nagroda, niestety, tylko jedna,  żal, bo szanse są znikome, za to zwycięzca nieźle poszaleje, już się rozmarzyłam na co wydałabym te 10 000 złociszy.


Muszę przyznać, że bardzo kusząco wyglądają tu promocje i zniżki na kosmetyki, sporo świetnych zapachów w porządnej obniżce, lubię to! Zapachy na które natknęłam się na tej wysepce były na prawdę grzechu warte, a ceny całkiem, całkiem fajnie obniżone.



Myślę, że ciut poznałyście jedną z moich drogerii, ciekawa jestem czy też zaglądacie do Marionnaud?

Bardzo Kobieca Galeria i  tym razem gości ilustracje południowokoreańskiej graficzki  Kim  Sohyeon .





Pozdrawiam 
Margaretka

19 komentarzy:

  1. Nie nigdy nie widziałam tych perfumerii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie w Krakowie jest tylko jedna taka drogeria i nie jest mi do niej zupełnie po drodze, dlatego nigdy w niej nie byłam! ;o słyszałam już o różnych ciekawych promocjach z tego sklepu, ale i tak nie zapowiada się, żebym tam pojechała, bo po prostu nie zapuszczam się w tamte rejony mojego miasta.. ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardziej mnie urzekły grafiki niż zdjęcia z perfumerii ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mario w moim mieście nie jest tak przyjazne. Aczkolwiek staram się do niego przekonywać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam bym siedziała godzinami ;)

    Zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzadko odwiedzam Marionnaud, bo u mnie jest w samym centrum miasta, ciężko gdzieś zaparkować, więc wybieram perfumerie w CH. Z chęcią pooglądałam zdjęcia, lubię takie fotorelacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W moim mieścinie raczej nie ma tej perfumerii, a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest na czym oko zawiesic w tym sklepie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie byłam tam nigdy, nie mogę się nigdy skupić w takich miejscach, bo czuję na sobie wzrok ekspedientek, ochroniarzy... nie wiem, może tak podejrzanie wyglądam ;p
    poza tym lepsze perfumy, raz na jakiś czas, wolę kupować w Superpharmie, często są w naprawdę atrakcyjnych cenach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja raz byłam w tej drogerii i również spotkałam się z miłą obsługą klienta,na pewno tam wrócę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy tam nie byłam :) muszę to zmienic :D

    OdpowiedzUsuń
  12. istny raj, a nie byłam :) muszę to nadrobić

    OdpowiedzUsuń
  13. już wiem, że jakbym weszła do tej perfumerii to sporo kasy by tam zostało... :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy pomysł z tym pakowaniem na miejscu :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak,też lubię tam zaglądać.Zaciekawiłaś mnie ofertą lakierów do paznokci,muszę sobie sprawić coś nowego!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy tam nie byłam, a u mnie nie ma żadnej perfumerii ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawie, u mni nie ma żadnej w pobliżu niestety.

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz to dla mnie miły prezent, dziękuję i do zobaczenia znowu.