Obserwatorzy

sobota, 4 sierpnia 2012

Tabletki Somat Multi-Perfect z formułą Express Power, lubię to !

Hej  Dziewczyny  !

Dzisiejszy post dotyczy produktu nowego na rynku, jego pojawienie się jest  warte zauważenia, bo daje nam zaoszczędzenie przynajmniej dwóch ważnych rzeczy; czasu i pieniędzy.

Tabletki dostałam do wypróbowania, przetestowania i podzielenia się z Wami  o nich moją opinią od agencji Public Relations, mam za sobą dwutygodniowy okres używania, więc czas na recenzję.


Lubię wszystko, co pozwala mi oszczędzać, zresztą kto tego nie lubi ? To cenna umiejętność wyszukiwać i korzystać z takich rozwiązań, które ułatwiają codzienne obowiązki, skracają czas, który im muszę poświęcić a jeśli jeszcze parę groszy zostaje mi  w portfelu, to czego chcieć więcej.


Te tabletki pozwalają na mycie naczyń w krótszym programie, rzeczywiście zaczęłam teraz używać krótszego, ekologicznego cyklu ( dotąd mi się nie sprawdzał, bo zdarzały się nie do końca umyte naczynia ) i jestem pod wrażeniem, jak na razie zawsze, wszystko wyjmuję czyste i lśniące.
 Oczywiście oszczędność czasu jest dla mnie cenna, ale jeszcze ważniejsze dla mnie jest to, że mogę teraz po prostu zużyć mniej prądu, bo i czas i i temperatura cyklu są krótsze, a i podejrzewam, że porcja wody, potrzebna do tego cyklu jest też znacznie mniejsza. Za jednym zamachem wiem, że postępuję i ekonomicznie i ekologicznie, jestem wielka !

Dodatkowo te tabletki, w przeciwieństwie do swoich poprzedniczek Standard, pachną, delikatnie i przyjemnie, co prawda po otwarciu zmywarki po myciu zapach jest minimalny, ale zawsze to przyjemniej nachylać, się nad nawet delikatną, ale miłą wonią.


Nabłyszczanie też jest znacznie lepsze, to dla mnie ważne, lubię to lśnienie szkła, nierdzewnych garnków, nie do uzyskania w tradycyjnym myciu.




 













Na pewno będę teraz kupowała tylko te tabletki, jestem z nich po prostu bardzo, bardzo zadowolona !

Jeszcze notka producenta o tych tabletkach ze strony somat.com.pl, zresztą z tym opisem w pełni się zgadzam


Somat Multi-Perfect Express Power - perfekcyjna skuteczność nawet przy krótkich i ekologicznych programach.
Najlepsze tabletki do zmywarek (zewnętrzny test,zgodnie ze standardami IKW, skrobia) 
Oszczędzaj wodę i energię z tabletkami Somat Multi-Perfect Express Power - wnieś swój wkład w ochronę środowiska!
Tabletki Somat Multi-Perfect zawierają:
  • Środek myjący
    usuwa nawet najbardziej uciążliwe zabrudzenia zapewniając perfekcyjną czystość
  • Środek nabłyszczający
    zapobiega powstawaniu śladów kropel wody i zapewnia olśniewający połysk
  • Środek o funkcji specjalnej soli do zmywarek
    zapobiega powstawaniu osadów z kamienia na naczyniach
    i szkle
  • Środek wybielającyusuwa osady z herbaty i kawy
  • Środek chroniący zmywarkę
    przed osadzaniem się kamienia
  • Środek wzmacniający efekt mycia
    pomaga usunąć najbardziej uciążliwe zabrudzenia bez wcześniejszego namaczania
  • Środek chroniący szkłoprzed matowieniem 
  • Środek nadający połysk sztućcom i naczyniom ze stali nierdzewnej
  • Środki dające efekt higienicznej czystości
  • Aktywator Zmywania w Niskich Temperaturach
    zapewnia skuteczne zmywanie nawet w niskich
    temperaturach
  • Express Power
    przyspiesza rozpuszczanie się tabletki i zapewnia 
    perfekcyjne rezultaty przy każdym programie.


 Teraz czas na moją Bardzo Kobiecą Galerię.
Dzisiaj dla kontrastu do głównego tematu tego posta, obrazy  z innej nieco epoki, autorem jest belgijski malarz Jean-Baptiste Robie 






Pozdrawiam
Margaretka

22 komentarze:

  1. Niestety nie mam zmywarki, by je wypróbować :) Dlatego muszę pozostać przy płynie do mycia naczyń :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mam zmywarki ale fakt ładnie błyszczą garnuszki i szklanki :D


    a obrazy fantastyczne ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Otagowałam Cię na Tag - Liebster Blog Award.Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. niestety nie mam jeszcze zmywarki, ale post przeczytałam z chęcia

    OdpowiedzUsuń
  5. brak u mnie zmywarki niestety:(
    ale jak bd mieć to z chęcią skorzystam z twojego postu;D

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie - polaczenie ekonomicznosci z ekologia - podobaja mi sie :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam je, są bardzo dobre, wiele razy kupowałem tej firmy i pewnie nie raz jeszcze kupię.Pozdrawiam, miłej soboty i niedzieli zycze

    OdpowiedzUsuń
  8. ja kupuję holenderskie lub niemeickie Dreft i są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja niestety nie mam zmywarki, może kiedyś, a obrazy przepiękne:))

    OdpowiedzUsuń
  10. moi rodzice niestety wolą mycie ręczne :P ale jak już będę mieszkała sama (xD) to na pewno sobie zafunduję te tabletki do mojej zmywarki xD
    skoro lubisz thrillery, to polecam Ci "Łowcy umysłów" :) jeśli nie widziałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  11. właśnie kończą mi się tabletki do zmywarki, może na próbę kupię te - i tak zawsze używam krótkiego programu, ale moje szklanki tak ładnie nie błyszczą, a i smugi są częste, więc chętnie wypróbuję coś nowego.

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety nigdy nie miałam okazji wypróbować tych tabletek, gdyż nie mam zmywarki, jednak cały czas namawiam mamę na jej zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  13. a moja zmywarka od kilku lat stoi zepsuta i nie zapowiada się, aby ktoś miał zamiar ją ożywić :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mam zmywarki, więc nie wypróbuję. Obrazy piękne

    OdpowiedzUsuń
  15. a mi sie marzy zmywarka no jest chyba wygoda na ktora mozemy sobie czasem pozwolic:)

    OdpowiedzUsuń
  16. W mojej zmywarce te tabletki nie zdały egzaminu! Niestety, ale nie mówię, że są złe. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. muszę je kupić, dotąd w takie zaopatruję się w sklepikach z chemią gospodarczą z Niemiec :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja w ramach oszczędności zawsze włączam tryb o najniższej temperaturze mycia, bodajże 45 stopni. Zużycie wody jest o wiele mniejsze, a mycie trwa pół godziny. Ale co ciekawe - u mnie tryb eco wcale nie oszczędza wody!!! Masakra po prostu, warto dokładnie przeczytać instrukcję. Piszą eco, a zmywarka wodę żre jak głupia!

    Zmywarkę mamy od niedawna, a właśnie dzisiaj pan spisywał liczniki i powiedział - "o, jak mało mamy w tym miesiącu" - czyli chyba wszystko działa jak powinno :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz to dla mnie miły prezent, dziękuję i do zobaczenia znowu.