Obserwatorzy

czwartek, 3 stycznia 2013

Wróżby i talizmany 2013, bo szczęściu trzeba pomagać

                    


Signs of the Zodiac, detail from the ceiling of the Sala dello Zodiaco, 1579 (fresco)

Hej Dziewczyny

Witam Was cieplutko w Nowym Roku.

Już miałam zacząć recenzją tuszu do rzęs Manhattanu, ale tak mi się podoba ta trzynastka na końcu tegorocznej daty, że dzisiaj pójdę w astrologię, a o tym tuszu napiszę w następnym poście.


Mam do astrologii i wszelkich tajemnych mocy małą słabość, niby traktuję ją z przymrużeniem oka, ale jeśli wpadnie mi w ręce fajna przepowiednia, od razu humor mi się poprawia. 

No to zaczynamy od kalendarza chińskiego.

W tym roku patronuje nam  Smok, a precyzyjniej jego wodne wcielenie, Wodny Smok 
Ponieważ na wschodzie smok to symbol szczęścia, bogactwa i potęgi, będzie dobrze.
 Ponoć smok to najlepsze lekarstwo na kryzys i stagnację, więc trzymajmy się tego i róbmy swoje.
Warto pomyśleć o jakimś smoczym talizmanie, bo taki smoczek dodaje skrzydeł, odwagi, przynosi dobre pomysły i szczęśliwe zbiegi okoliczności.

 

W horoskopie numerologicznym stawiamy w tym roku na liczbę 6.
Szóstka to nacisk na temat - rodzina.
W tarocie szóstce patronuje karta Wisielec i Cesarzowa, brzmi srogo, ale chodzi w skrócie, żeby przed podjęciem działania trochę się zastanowić, zawiesić, tak by wybrać optymalny sposób na poszukanie dotąd nieodkrytych możliwości. No i teraz to już całkiem pozytywna i twórcza przyszłość nas czeka.

          

Według feng shui, 2013 to najlepszy rok, żeby wszystko zacząć od nowa, kariera, plany, po prostu włączamy reset i ze zdwojonym szczęściem ruszamy na podbój przyszłości.

 


Nic tak jednak nam nie pomoże, jak porządny guzik z uniformu Pana Kominiarza. 
Swojski, stosunkowo łatwy do zdobycia, a szczęścia da tyle, że aż miło, trzeba tylko dobrze chuchnąć, ale jeśli kominiarz nam nie sprezentuje guzika koniecznie łapmy się przynajmniej za swój.
Ja jeszcze tego roku nie upolowałam, więc czym prędzej ruszam na poszukiwania i na łowy.

                            



 Pa Pa
Margaretka

A wiosną pomyślę o tym patencie na szczęście:

19 komentarzy:

  1. Dobrze wiedzieć co w gwiazdach zapisane : ))

    OdpowiedzUsuń
  2. też uważam ,że szczęściu trzeba pomóc, żeby wygrać trzeba grać ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. jakoś nie wierzę w to wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nabrałam ochoty na smocze zaloty ....
    nie to chciałam napisac , ale jakoś ładnie się zrymowało ,aż szkoda "zmazać"
    A więc jeszcze raz ...
    nabrałam ochoty na posiadanie jakiego smoczego talizmanu
    O_o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może klamoty?
      jak trafię na jakiegoś smoka, będzie mój :)

      Usuń
  5. Wierzyć, nie wierzyć ..., ale warto spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiem czy w to wierze czy nie

    OdpowiedzUsuń
  7. 2013 dobry na rozpoczęcie wszystkiego od nowa - tym bardziej będę się starać by się udało

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, tak, starać też się trzeba, bo samo nic nie przyjdzie :)

      Usuń
  8. chyba muszę się w jakiś talizman na ren rok zapatrzyć :P

    noworoczne pozdrowienia !

    OdpowiedzUsuń
  9. ach, same dobre wieści ;) ciekawe czy tak będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciężko w to wszystko uwierzyć ale horoskopy i tak czytam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Odrobina szczęścia w Nowym Roku bardzo by mi się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam wielkie nadzieje i plany z rokiem 2013. Oby wszystko poszło tak jak trzeba a będzie cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja w tym roku planuję wprowadzić ogromne zmiany w życiu, więc mam nadzieję, że wszystko się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja niby nie wierze ale lubie cos tam przeczytac:))) a zwlaszczca jesli wrozby sa korzystne to zawsze podbudowuja i motywuja do dzialan:)))))

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały przeglądowy post! Nigdy nie przyszło mi do głowy, że można upolować kominiarski guzik. Zawsze łapię za swój. A największy jest ubaw jak idzie dwóch kominiarzy a ja mam przy garderobie tylko jeden guzik ;)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz to dla mnie miły prezent, dziękuję i do zobaczenia znowu.