Obserwatorzy

poniedziałek, 21 stycznia 2013

TAG - wszechstronnie o tym co lubię i nie lubię ogromnie





Hej Dziewczyny!  

Dzisiaj u mnie TAG, do którego zaprosiła mnie 

czarnulka25, dziękuję Ci bardzo,

 postanowiłam przystąpić do zabawy, bo nie ma tu żadnych narzuconych pytań, piszemy o tym co dla nas ważne.






Oto  zasady  TAG'u
Każda  nominowana blogerka powiniena:
  • podziękować nominującemu na jego blogu
  • pokazać nagrodę Versatile Blogger u siebie
  • ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie
  • nominować 10 blogów, które jego zdaniem na to zasługują
  • poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.


No to zaczynam:

1.  Mam najukochańszą córkę na świecie, ale na pisanie tu o niej mam totalny zakaz, blokadę, rozumiem, szanuję i respektuję.

2. Lubię robić coś z niczego,  na przykład biżuterię z nie wiadomo czego, lubię  kwiaty, zresztą mam w biografii dłuższą przygodę z florystyką, lubię ciepłe, pełne duszy wnętrza domów, bardzo nie lubię domów, że tak powiem, jak z katalogów.
Bardzo lubiłam moją pracę dekoratorki w dużej firmie handlowej, niestety nic nie trwa wiecznie.

3. Moje ukochane książki:
- "Przygody dobrego wojaka Szwejka" bo jestem zagorzałą pacyfistką i myślę, że wszystkie wojny są identycznie idiotycznie-głupio-straszne
- Kryminały i thriliery, tu niczego nie faworyzuję, a i tak najczarniejsza i najbardziej zagadkowa zbrodnia jeszcze przede mną
- Biografie, niekoniecznie o tych największych, byle by dobrze napisane.
Nie lubię romansideł, wyjątkiem są "Wichrowe Wzgórza"
W ogóle czytam dużo, choć pisanie bloga znacznie mi zredukowało czas, który dotąd miałam dla książek, nic to, bloga też lubię.



4. Dosyć dobrze gotuję porządnie improwizując, pieczenie ciast to z kolei porażka u mnie, chyba dlatego, że nie znoszę robić niczego zgodnie z przepisami, a ciacha wymagają skrupulatności, a tej natura nie dała mi w odpowiedniej ilości.

5. Wśród ciuchów nie znajdziecie u mnie czerwieni, borda, maliny, zupełnie nie moje kolory. Nigdy też ręka nie wyciągnie mi się po szafir, ale na przykład granat czy błękiciki uwielbiam.
W szafie najwięcej mam czerni i szarości.
Nie lubię przebojów modowych, jeśli zobaczę na ulicy taki sam ciuch czy buty jak ja mam, tracę do nich całą miętę, taki ciuch idzie u mnie w odstawkę, na pewno dla mnie ważniejszy jest styl niż nowinki modowe.

6. Mam sunię Emmę, która kompletnie skradła moje serce, robi ze mną co zechce, a ja z uśmiechem na to pozwalam. Kocham tego dzieciaka w białej siorstce.




7. Marzy mi się własny dom w górach, z przodu ogródek, z tyłu las..... i jak wszystko dobrze pójdzie, to może moje marzenie się spełni.




I jeszcze punkt ponadplanowy:

8.  Kocham słodycze, bez czekoladek i czekoladowych tortów moje życie byłoby bez sensu.
Nie znoszę zapachu octu, na samą myśl mam gęsią skórkę.
Tak samo z owocami, te na krawędzi przejrzenia, kapiące sokiem jem kilogramami, jeśli czuję minimalną cierpkość, nie ruszam.




Zapraszam Was wszystkie do zabawy, ale ponieważ zasady tagu każą mi wyróżnić 10 z Was, 
szczególnie zapraszam:












Pozdrawiam
Margaretka

14 komentarzy:

  1. Kochana dziękuję za wyróżnienie:))W wolnej chwili postaram się odpowiedzieć:)Pozdrawiam:)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję:) Bardzo mi miło, jak tylko znajdę chwilkę zajmę się tym:) Miłego dnia, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe odpowiedzi :)
    piesek jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  4. dzieki Kochana za wyroznienie - jak znajde czas i wene to odpowiem:)))))
    i pomyslec ze kiedys bardzo nie lubilam tagow... a teraz po prostu uwielbiam czytac te wpisy :))))))
    - duzo sie o Tobie dowiedzialam - o florystyka, slodycze - to cos co nas na pewno laczy :))))
    -pozdrawiam serdecznie :))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też długo miałam mieszane uczucia co do tagów, ale to w sumie fajna zabawa :)

      Usuń
  5. Jaka śliczna psinka : ))) Słodziak !

    OdpowiedzUsuń
  6. Piesek <3
    Kochana jestem twoim 350-tym obserwatorem :D
    Będe tu zaglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. z chęcia odpowiem dziękuje za nominację:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za wyróżnienie;) Już zabieram się do odpowiedzi;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dziękuję za wyróżnienie!!! I przyznam, że miło się o tobie czytało :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurczę, dałabym sobie głowę uciąć, że odpisywałam Ci pod tym postem - a jednak, moja pamięć coraz bardziej mnie zawodzi... :)

    Oto mój link do tego TAGU:
    http://chwil-pare.blogspot.com/2012/08/wszechstronny-blogger-tag-7-sekretow.html

    Robiłam go już tak dawno temu, ale zdaje się być nadal aktualny ;) Bardzo mi miło, że mnie otagowałaś! :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz to dla mnie miły prezent, dziękuję i do zobaczenia znowu.