Obserwatorzy

środa, 9 stycznia 2013

Acqua di Gioia Armani, zapach, bez którego nie mogłam się obejść




Hej Dziewczyny!   


Byłam bardzo ciekawa jaki  zapach Giorgio Armani sprezentował nam, kobietom, w Acqua di Gioia,  tym bardziej, że od lat jestem pod wrażeniem urody kompozycji zapachowej damskiego Acqua di Gio, a męska wersja tej wody to mój ukochany zapach dla panów już od wielu, wielu lat.

Sięgnęłam po ten flakon w drogerii i oczywiście przepadłam. 
Szybkie przeliczenie moich finansowych zasobów, obietnica na czym i gdzie można przecież zaoszczędzić, jak zwykle trochę wyrzutów sumienia, że zakup jest iście niepierwszoplanowy i w końcu błogie zadowolenie. Kupiłam.
Była wtedy jeszcze piękna, złota jesień, cała paskudna zima przede mną i właśnie na przekór tej nadchodzącej zimnicy i szarówce zaszalałam.... i dobrze, bo ta woda to taki "łyk" lata w środku zimy, choć tak naprawdę to zapach z tych, które świetnie komponują się  i z letnimi
 t-shirtami i z grubymi szalami.

Eau de parfume Acqua di Gioia, nie można nazwać kolejnym wariantem tego kultowego już zapachu.

Flakon tych perfum zainspirowany został kształtem kropli wody,  naturalne linie cudnie przynoszą nam skojarzenia z naturą, czystością i świeżością.
 Dłoń po niego sama się wyciąga, ten flakon po prostu chce się mieć.


Natchnienia do tego zapachu, Giorgio Armani szukał podczas kilku kolejnych wakacji, spędzanych na wyspach Antiqua i Pantelleria , chciał by perfumy odzwierciedlały poczucie powrotu do natury, do rajskiego miejsca dającego nam energię niezbędną dla duszy i ciała, pełną naturalnej równowagi.


Współautorami Acqua di Gioia  są trzej giganci w sztuce perfumeryjnej; Loc Dong, Anne Flipo i Dominigue Ropion, wszyscy mający na swoim koncie niejeden przebój wśród zapachów.

Na pierwszym planie perfum Acqua di Gioia pojawia się nam uwodzicielski zapach rozgrzanego słońcem morza w połączeniu z kompozycją świeżych owoców cytrusowych, głównie cytryną, zaostrzony pieprzową miętą i różowym pieprzem. Po chwili kompozycja daruje nam kwiatowe serce; jaśmin i peonię, by dojść do zdecydowanej bazy, pełnej zapachu cedru, żywicznego labdanum i słodkości brązowego cukru.

Dla mnie to unikalny, jedyny w swoim rodzaju zapach, świeży i niepowtarzalny, pełen ulubionej przeze mnie słodyczy skontrastowanej z niepokojącą i pobudzającą ekscentrycznością, to dla mnie bardzo atrakcyjne zestawienie.
Na pewno to zapach bardzo kobiecy, powiedziałabym nawet, że sexy, zmysłowy, uwodzicielski i nowoczesny, przy tym nazwałabym go jasnym i przestronnym, pełnym orzeźwienia, kontrastów i energii.

To zapach dla dziewczyn, które znają swoją siłę, chcą być w centrum uwagi, przy czy i tak robią co chcą, z nonszalanckim uśmiechem udając, że niczego nie dostrzegają.
Silne i trwałe perfumy dla dziewczyn silnych swoją kobiecością.


Teraz już czas na moją Bardzo Kobiecą Galerię, dzisiaj delikatnie, anielsko i jednak pastelowo.
Oleje rosyjskiej malarki Ekateriny Kudryashowej, zapraszam popatrzcie.








Pozdrawiam
Margaretka

22 komentarze:

  1. Ja kocham sie w tym zapachu od zobaczenia reklamy - naprawde piekna - w sklepie okazalo sie, ze zapach jest dokladnie taki jak sobie wyobrazalam. Ale mowie o wersji klasycznej, ta jest oczywiscie inna i juz mniej mi sie podoba. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zakochana w tym zapachu, też jestem jego szczęśliwą posiadaczką...najlepszy związek do tej pory <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczo się prezentuje:) Kusisz bardzo!
    Buziaki, miłego wieczoru

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda że my kobiety w Polsce musimy mocno przeliczać w drogerii co i ile kosztuje , zwłaszcza gdy chodzi o zapachy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. smutne to jest, nie dosyć, że zarabiamy ile zarabiamy, to jeszcze u nas perfumy są znacznie droższe niż w Europie czy USA

      Usuń
  5. ten zapach musi byc przepiękny skoro się takiego opisu doczekała cała sytuacja. bardzo mnie rozbawił ten opis łącznie z obietnicą oszczędzania i wyrzytami sumienia, znam to bardzo dobrze...
    piękne porterty, oglądam podziwiam i tak w kołko, pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Obrazy niesamowite, po prostu magia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietne perfumy!Super blog, masz swietny styl. Zapraszam do siebie i na rozdanie!
    Kisses
    Aga

    GIVEAWAY with Choies!!!50 WINNERS!!!
    GIVEAWAY with Choies!!!50 WINNERS!!!
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za miłe słowa :)
      zaraz do Ciebie wpadnę

      Usuń
  8. cudne obrazy!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojacie najlepszy zapach na letnie wieczorne imprezy! Czuję się w nim jak gwiazda wieczoru :-D Pozdrawiam serdecznie! :-*

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham ten zapach, jest przepiękny i zniewalający :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze ich nie mama w swoim arsenale i zastanawiam się czemu?

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny jest ten pierwszy portret :) A co do zapachy to niestety nie znam.

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz to dla mnie miły prezent, dziękuję i do zobaczenia znowu.