Obserwatorzy

poniedziałek, 7 stycznia 2013

Niech się błyszczy, niech się skrzy, marsz po ciuchy, raz, dwa, trzy



Hej Dziewczyny!  

No i moja srocza natura znowu jest w siódmym niebie.
Dwie, trzy szmatki z SH i znowu do szafy zaglądam z przyjemnością.

Ubóstwiam te ciucholandy za cudeńka, na które można w nich się natknąć, a ja teraz w ogóle jestem na wygranej pozycji, bo niedawno trzy kroki ode mnie otworzył się spory sezam z takimi skarbami.
 Latam tam teraz często, nawet miotły nie potrzebuję do przelotów, ale co wyczaruję z setek ciuchów to moje.





Żakiecik głęboko czarny z tymi kolorowymi szkiełkami, dla mnie bościutki, ale o dodatkowej biżuterii w tym wypadku będę musiała zapomnieć. No, chyba, że pójdę robić za choinkę.




Ążurkowy sweterek, okrywajka, fajna długość nad kolano, świetnie mięciutki, bo dużo w składzie moheru, kolor też niezły, tym bardziej, że nie mam szczególnie dużo swetrów w odcieniu  plus, minus pistacji/groszku/mięty (?).





Torebka, to nie skóra a tkanina,  trochę musi zaczekać do wiosny, bo z grubymi, zimowymi płaszczami i kurtkami nie chce ładnie grać. Też to połączenie zieleni, szarości i granatu bardzo mi leży, bo w szarościach mam sporo ciuchów, więc na pewno ta torba często ze mną będzie, choć rozmiarowo to mogłaby trochę urosnąć (nie chce, a to paskuda).





Jeszcze słowo o cenach, za torebkę zapłaciłam chyba ze cztery złote, ażurek całe trzy, najbardziej zaszalałam cenowo za tę czarną błyskotkę, bo z portfele ubyło mi aż 7,50zł.

No i jak?  Może być? Czekam na Waszą akceptację, ze słowami na nie i tak się nie zgodzę, ha, ha.

Jeszcze dla Was światełkowy aniołek z pod zamku w Bielsku




Pozdrawiam
Margaretka

20 komentarzy:

  1. Jak ja lubię sh :) Widzę, że zakupy były udane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sweterek ażurowy bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarne cudeńko najbardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. hahah cudny tytuł kochana!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. najbardziej podoba mi się sweterak:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja to zawsze jak pójde do SH to nigdy nic nie upatrzę ciekawego ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. o matko jakie cudeńka :) zwłaszcza żakiecik i sweterek ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. ojej tej pierwszy żakiecik jest genialny ! ...a cekiny u mnie to toczek nie torebeczka ale zdjęcie faktycznie może zmylić :)


    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również uwielbiam SH, chociaż ostatnio jakoś brak czasu nie pozwala mi na latanie po nich ajj ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jutro wybieram się na zakupy :) Uwielbiam SH :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ażurkowy sweterek jest śliczny :)
    a w Bielsku byłam całkiem niedawno, oświetlenie rewelacyjne zwłaszcza te spadające gwiazdki na zamku i sopelki na drzewach obok :D

    OdpowiedzUsuń
  12. azurowy na[rawde cudny!!!
    gratyluje udanych zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. szary ażurkowy sweterek bardzo mi się podoba, z chęcią sama bym taki założyła:)

    OdpowiedzUsuń
  14. azurek wedlug mnie wymiata!!! jest cudny :)))))))))))na drugim miejscu torebka tez swietna tylko masz raczje na wiosne - super i ostatnie miejsce ale wcale nie ze mi sie nie podoba:)))) zejmuje seterek czarny - no coz ktos musial wygrac i ktos tu musial przegrac:)))))
    pozdrawiam - swietne zakupy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ażurki, jak ja lubię ażurki! A na torebkę mam sposób - naładuj do niej drożdży, a nuż urośnie? ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz to dla mnie miły prezent, dziękuję i do zobaczenia znowu.