Obserwatorzy

poniedziałek, 28 stycznia 2013

Pierre Rene, HYDRA ELEGANCE LIPSTICK, ta szminka jest całuśna




Hej Dziewczyny!

Trafić na dobrą szminkę to przyjemność.
 Trafić na dobrą szminkę, w dodatku w  dobrej, niskiej cenie,  zamienia nam tę przyjemność we frajdę.
Tak jest właśnie ze szminką Pierre Rene.

Przyznacie, że cena 10,50 zł jest niezwykle kusząca.

Linia Hydra Elegance przyciąga wzrok bardzo ładnym opakowaniem, w dodatku z ciekawym, zatrzaskowym zamykaniem zewnętrznej nasadki, fajne rozwiązanie, bo i wygodne i bezpieczne, na pewno szminka nie otworzy nam się w torebce.


Jakościowo też jest na piątkę, polubiłam ją od pierwszego wejrzenia, a właściwie nałożenia na usta, jest optymalnie tłuściutka, daje ładny efekt wilgotnych ust, jeśli chodzi o trwałość, to jest dobra z plusem, za to "zjada" się tak jak lubię, równomiernie, co szczególnie przy ciemniejszych kolorach jest dla mnie ważne.
Nie znoszę szminek. które po godzinie, dwóch pozostają taką barwną obwódką na brzegach ust.

Dzięki woskom jest na tyle tłusta i dobrze nawilżająca, że nie robią mi się żadne suche skórki, słowem poza zadaniem upiększającym ta szminka zachowuje się jak dobrej klasy pomadka ochronna.

Bardzo dobry nabytek, więc mogę ją Wam spokojnie polecić.

Mój kolor:  nr 10   purple drop






Dzisiaj w mojej Bardzo Kobiecej Galerii i szminka i usta grają jedną z pierwszoplanowych ról.
Popatrzcie na obrazy Paula Loveringa





Pozdrawiam
Margaretka

15 komentarzy:

  1. szminka jest kusząca i cena przyzwoita:)pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ją w innym nieco kolorze i uwielbiam :) ślicznie u Ciebie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szminek używam niezmiernie rzadko, za to bardzo lubię tę firmę, na niczym się nie zawiodłam :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za szminkami, ale ten kolor jest ładniutki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie się prezentuje, muszę wypróbować, a dodam, że jeszcze nie miałam okazji testować produktów tej firmy.

    Margaretko zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. szmineczka bardzo ciekawa -na pewno warta uwagi -zerkne na nia w sklepie :))))) obrazy cudne jak zawsze :)))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawa, zwłaszcza cena :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Od razu pomyślałam fajna obudowa :D
    Szminka ma bardzo ładny kolorek masz rację jest całuśna ! :)
    A cena naprawdę jest świetna :)
    Buziaki
    A.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny kolorek ale mi niestety nie pasują takie, a szkoda ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam szminki. Obrazy tak samo, a zwlaszcza akwarelki - wszedzie je rozpoznam ;-)
    pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie przepadam za szminkami w sumie to się nawet nie maluje:)
    obserwuje:)
    karolilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. czekamy na coś nowego ! :)

    PS Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie gdzie możesz wygrać nową parę butów !
    Buziaki
    A.

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny kolor szminki i przepiękne obrazy.
    Ps. Obserwuję :) Jeśli i mnie chcesz troszkę poobserwować, zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz to dla mnie miły prezent, dziękuję i do zobaczenia znowu.