Obserwatorzy

czwartek, 24 stycznia 2013

Burberry, no to mamy metallic w najnowszej kolekcji 2013

Hej Dziewczyny!

Na razie o wiośnie i lecie nie myślę. Usiłuję "rozkoszować" się tą bielą i mrozem, które mamy za oknami, wychodzi mi to o tyle o ile, czasem tylko westchnę; jak długo jeszcze mam czekać na więcej słońca w całym mieście.

Zmiana pór roku, poza oczywistym urozmaicaniem naszego życia ma jeszcze tę zaletę, że trafia nam się pretekst by odświeżać garderobę ciągle i ciągle. To przecież takie milusie, a i sumienie czystsze jeśli wytłumaczymy, głównie sobie, że zakup tego czy tamtego ciucha jest po prostu konieczny, bo przecież nowego sezonu nie przywitamy byle jak.

Czasem zdarzy nam się mieć jednak w swoich przepastnych zbiorach ciuch, który nagle dostanie nowe życie. 
Tak właśnie jest z tym moim wściekle błyszczącym, klasycznie metalizującym żakiecikiem, mam go i mam, nie powiem już jak długo, ostatnio był on sobie na całkiem długim urlopie, ale na pewno tej wiosny znowu się z nim grzecznie przeproszę.



Poniżej wybrałam kilka propozycji ciuchów w typie metallic, ta linia jest jedną z bardziej znaczących w tegorocznej kolekcji wiosna lato w Burberry.












No i jak? Lubicie te błyszczące klimaty? 
Ja jestem pod wrażeniem tego zielono - melanżowego płaszczyka, boski.

zdjęcia pochodzą ze strony burberry.com  http://pl.burberry.com/store/womenswear/prorsum/?WT.mc_id=email_exact_week1343_email_Global_SS13_JanuaryRunwayMetallics&WT.tsrc=email&csid=003D000000plpPoIAI&epiid=100001176319#jackets=true

Pozdrawiam
Margaretka

17 komentarzy:

  1. Każda z tych stylizacji wygląda na modelkach rewelacyjnie, lecz siebie w tym niestety nie widzę.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. niektóre fatałaszki ładne, ale sama bym pewnie w nie się nie ubrała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudny jest - przepros sie z nim koniecznie!!!!!!!!!!!!!!!!!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne te stylizacje lecz na ulice chyba bym w nich nie wyszła .
    Pozdrawiam KimStyle ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba nie czułabym się w nich dobrze :))

    OdpowiedzUsuń
  6. podobają mi się ale nie wiem czy odważyłabym się założyć:)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo spodobała mi się spódniczka z drugiego zdjęcia od dołu :) natomiast matallic jako trend chyba jednak nie jest dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj widzę, że metalic wchodzi do życia pełna parą :D Musze sobie cos takiego sprawić chyba sie wybiore do sh :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardz lubie to, jak metallici wygladaja na zdjeciach.
    Pozdrawiam,
    Mila

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne te kreacje:-) Jestem pod wrażeniem:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne te kolory i ten połysk!
    :)

    P.S. zima nie jest taka zła :) ładnie jest, tak magicznie :)
    a wiosna..już niebawem :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz to dla mnie miły prezent, dziękuję i do zobaczenia znowu.