Obserwatorzy

poniedziałek, 22 października 2012

Chwalę się, Douglas mnie wybrał na testerkę perfum



Hej Dziewczyny!     


Samochwała w kącie stała...... 
Wiem, że to nie za ładnie, ale radość, która prawie, że mnie roznosi, musi znaleźć ujście w tym poście.

Znalazłam się (ja i mój blog) w gronie sześćdziesięciu testerek perfum. Akcję zorganizował Douglas, perfumy są przednie, same nowości na naszym rynku, a każda z nas dostanie po dwa różne flakony.

Zdjęcie: Uwaga! Rozpoczynamy nowy Test Produktów! Tym razem będzie to naprawdę wyjątkowe wydarzenie. Z okazji pachnących premier w naszych perfumeriach, przygotowaliśmy dla Was ucztę zapachową. Każda Testerka otrzyma zestaw dwóch zapachów do zrecenzowania wybranych spośród: Cacharel Catch me..., Balenciaga Florabotanica, Marc Jacobs Dot, Roberto Cavalli, Versace Vanitas oraz  Chloé Love Eau Florale. Zapraszamy do aplikacji rekrutacyjnej. Szczegóły znajdziecie w regulaminie. Powodzenia :)


https://www.facebook.com/PerfumerieDouglasPolska/app_406714849347374

Na razie nie wiem, które pachnące pychotki ja dostanę, to ma się okazać może dzisiaj, teraz to już nie jest tak ważne, bo przesyłka ma do mnie trafić za dzień lub dwa.

Żyję trochę w błogiej nieświadomości, bo poza biedronkową pięknością od Marca Jacobsa, którą już zdążyłam powąchać w drogerii, nie znam żadnego z tych zapachów.


Zdjęcie: Po eleganckiej Daisy i niezwykle seksownej Loli nadszedł czas na Marc Jacobs DOT, czyli owocowo kwiatową kompozycję, która emanuje radością i optymizmem. Nas najbardziej oczarował fantazyjny flakon ... czerwone i czarne szkło, motyle oraz błyszcząca biała perła. Pobudźcie wyobraźnię i powiedzcie co czujecie, gdy na niego patrzycie?

   następczyni Daisy i Loli, nowa kwiatowo-owocowa kompozycja od Marca Jasobsa


Zdjęcie: Dla miłośniczek subtelnej i delikatnej nuty zapachowej polecamy Chloé Love Eau Florale, pierwszą wodę toaletową w rodzinie Chloé Love. Pudrowe akcenty wzbogacone zostały świeżością zielonego groszku oraz radosną energią zielonej herbaty tworząc zapach dla kobiety łączącej elegancję z młodzieńczą beztroską. Zapraszamy do świata Chloé Love...  Pudrowe akcenty w Chloé Love Eau Florale, pierwszej wodzie toaletowej w rodzinie Chloé Love

Zdjęcie: Vanitas to słowo, które definiuje styl marki Versace od jej początków do teraz. Połączenie piękna i próżności pojawia się w nowym lekkim, pełnym światła zapachu, przywołującym na myśl woń białych kwiatów zroszonych morską bryzą, w którym płatki róży zostały finezyjnie połączone z wonią kobiecej frezji i kwiatem tiare. Dodane do tej kompozycji akcenty czarnej herbaty i drzewa cedrowego wyrażają zmysłowość i elegancję...  Vanitas od Versace, połączenie piękna, lekkości z odrobiną próżności, przywołuje na myśl zapach białych kwiatów 


Zdjęcie: Przedstawiamy zapach Roberto Cavalli, stworzony dla kobiet, które natychmiast wzbudzają zainteresowanie, a wszystkie oczy skupione są na nich. Ich intrygująca pewność siebie została wyrażona zawadiackim różowym pieprzem, a uwodzicielski uśmiech absolutem kwiatu afrykańskiej pomarańczy. Aksamitne, balsamiczne nuty migdałowe pochodzące m.in. od fasolki tonka podkreślają tajemniczość całej kompozycji. Roberto Cavalli to oczywiście jeden z naszych zapachów testowych :)   zapach Roberto Cavalli, pachnie różowym pieprzem, kwiatem afrykańskiej pomarańczy i balsamicznym migdałowcem
.



Zdjęcie: Tajemniczy ogród zaklęty w zapachu? Poznajcie kwiatową kompozycję Balenciaga Florabotanica z narkotyczną różą w nucie serca i aromatycznym, jak afrodyzjak wyciągiem z korzenia wetiwerii. Twórcom nowego zapachu towarzyszyła jedna myśl – chęć oddania eklektyzmu jaki odnajdujemy w sztuce Nicolasa Ghesquière poprzez wyrazisty zapach perfum przywodzących na myśl czarujące piękno jednocześnie niebezpieczne, nieokiełznane i niedostępne. I jeszcze tylko dodamy, że w październiku również ten zapach możecie kupić tylko w naszych perfumeriach!  Ogród pełen kwiatów zaklęty w zapachu to kompozycja Balenciagi,  Florabotanica 

Zdjęcie: Jak wiecie rozpoczęliśmy nowy, zapachowy test produktów. Dzisiaj zaczynamy prezentację naszych faworytów. Jako pierwszy odkrywamy przed Wami uwodzicielski Cacharel Catch me… to nasza propozycja dla młodych, niezależnych i lubiących się bawić kobiet. Catch me... to miłosny eliksir stworzony na bazie nuty pomarańczy, któremu nie oprze się żaden mężczyzna. Jest pełen wdzięku i uroku, symbolizuje naturalną kobiecość. W październiku zapach Cacharel Catch me... jest dostępny wyłącznie w perfumeriach Douglas. Jak Wam się podoba?   uwodzicielski Cacharel Catch me… to  miłosny eliksir stworzony na bazie nuty pomarańczy


Jak Wam się podobają, znacie już te zapachy?  Ja dwa z nich niedługo już poznam, bardzo bym chciała żeby były takie "skrojone" dla mnie.


Pozdrawiam
Margaretka

36 komentarzy:

  1. Ty szczęściaro :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chwal się chwal, bo jest czym :D zazdroszczę!
    bardzo podoba mi się nazwa Twojego bloga, teraz mi siedzi w głowie szminka w szpilkach :D obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że Ci się podoba :)
      już do Ciebie wpadam

      Usuń
  3. nooo, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo, jak Ci dobrze :) gratuluję i zazdroszczę troszkę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, zazdroszczę :) i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję. Tez próbowałam, może kiedy indziej mi się uda. Będę czekać na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Douglas obiecuje wkrótce kolejne testy, na pewno wtedy się załapiesz :)

      Usuń
  7. ojj jak ja bym chciała mieć u siebie choć jeden taki perfumek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty to masz szczęście, gratuluję :) ja jakoś nie mam weny ostatnio na konkursy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach zazdrościć też nie wypada ....no ale jednak zazdroszczę na maxa tego wyróżnienia !
    Tak więc NIECH ZAPACH BĘDZIE Z TOBĄ ;-D

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję i czekam na info jakie zapachy dostałaś :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, że tak, będzie i info i moja recenzja tych zapachów, już teraz zapraszam :)

      Usuń
  11. Super! Gratuluję bo to niezła frajda :))

    OdpowiedzUsuń
  12. marne pocieszenie. ale szczerzę, mówiąc to nigdzie nie chce mi się wychodzić ;c

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana gratulacje, teraz będziesz pięknie pacnieć ;) Ja tez brałam udział ale dupa blada ;((

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, gratuluję!
    Ja próbowałam 3 razy się zgłosić i za każdym razem nie rejestrowało odpowiedzi, F***
    no może następnym razem
    Cieszę się razem z Tobą

    OdpowiedzUsuń
  15. Dorwałam próbkę DOT i oszczędzam ją jak mogę - przepiękne! Chociaż flakon w moim odczuciu troszkę kiczowaty :P

    OdpowiedzUsuń
  16. O wow, gratuluję serdecznie! Jestem bardzo ciekawa, jakie zapachy Ci przyślą :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję :) Ja bym chciała poznać Florabotanica.A chwalić się trzeba. Poprawia to nastój i mówi o tych, którzy nas obdarowali. Ja także miałam czas chwalenia się :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdrość mnie żre z ćlamaniem... :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje! Ja teraz nie próbowałam, może kiedyś.
    Zostałaś wyróżniona u mnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. ach tylko pozazdrościć sama chętnie protestowałabym zapachy ;) jestem ciekawa Chloé Love.

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz to dla mnie miły prezent, dziękuję i do zobaczenia znowu.