Obserwatorzy

środa, 24 października 2012

Jak zrobić bukiet róż z jesiennych liści, krótka instrukcja



Hej Dziewczyny!   

Parki są teraz pełne cudnych, kolorowych liści.
 Przynoszę je do domu, nie potrafię oprzeć się ich urokowi, niestety te liście mają to do siebie, że szybciutko, zasychają, kurczą się i stają się brzydkie.

Jest sposób, żeby na dłużej pozostały z nami.

 Poniżej pokażę Wam jak można zrobić całkiem miły bukiecik i mieć te jesienne rudości jako taką sympatyczną durnostojkę.


A więc mamy jesienne liście, do tych róż najlepsze są liście klonu.


Robimy środek kwiatka, złożony na pół liść zwijamy w rulonik


Dokładamy płatki; składamy liść na pół i owijamy  go dookoła 


W ten sam sposób dokładamy kolejne liście, łodyżki trzymamy cały czas razem w dłoni


Kiedy mamy już taką wielkość kwiatka jaką chcemy, mocujemy wszystko razem okręcając go drucikiem





Teraz zrobione kwiaty formujemy w bukiet, dookoła układamy liście, znowu całość unieruchamiamy drucikiem, ja jeszcze dla przedłużenia trwałości, spryskuję je lakierem do włosów


Emma sprawdziła jakość bukietu i stwierdziła, że może być





Teraz czas na moją Bardzo Kobiecą Galerię.
Dzisiaj malarstwo pochodzącej z Kijowa, a mieszkającej w Pradze artystki, Iriny Kupyrovej.









Pozdrawiam
Margaretka

19 komentarzy:

  1. przepiękny ten bukiet, ale długo by chyba nie posiedział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bukiecik-super pomysl:) zdolna bestia jestes:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. coś czuję, ze muszę się wybrać na spacer:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeju- cudowne te bukieciki - prześliczne ah ah ♥ muszę coś takiego zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo kobiece obrazy. Są piękne.
    Ahhh... też chcę taki bukiet ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł na wykorzystanie liści !

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful pictures and i love the flower made froma leaf! x

    http://heidi-likes.blogspot.co.uk

    @heidi_likes

    OdpowiedzUsuń
  8. piekne rozyczki...niedawno robilam taki bukiet z lisci i nawet ladnie wyszedl tylko na trzeci dzien sie skurczyl i stracil caly urok :/ czytalam na jakims forum,ze zaraz po zrobieniu bukietu trzeba spryskac go oliwa,zeby dluzej zachowal swiezosc.a ja nie pryskalam ani oliwa,ani lakierem:/
    sliczne obrazy,szczegolnie ten czwarty przypadl mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja mama tez tak zwija liście w kwiaty ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Absolutnie śliczny bukiecik! :) kiedys robilam cos podobnego na warsztatach plastycznych w gimnazjum ;p Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. W tamtym roku moja teściowa robiła bukiet z takich liściowych róż i faktycznie prezentuje się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Swego czasu robiłam takie bukiety w szkole:)

    OdpowiedzUsuń
  13. przywracasz mi wspomnienia dziecinstwa. Bukiet z lisci co roku robilysmy nowy z mama a i w szkole cos tam sie wyrabialo:)

    OdpowiedzUsuń
  14. zgadzam się z Emmą:)
    super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna Galeria! A róże z liści bardzo lubię robić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Robi wrażenie i pomysłowe! Ładne.

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz to dla mnie miły prezent, dziękuję i do zobaczenia znowu.