Obserwatorzy

środa, 28 listopada 2012

Lubię takie zdobycze - torebka, koło której wąż z aligatorem się tylko prześlizgnął



Hej Dziewczyny!  

Trochę mi znowu wstyd, ale muszę się i tym razem pochwalić moją zdobyczą.
 Pamiętacie jak nie tak dawno pisałam o moich torebkach i o tym, że żadna nowa inwestycja w tym temacie mi nie grozi? 
No i faktycznie finanse wyglądają u mnie ciut kryzysowo (a swoją drogą, dlaczego mam być lepsza niż cała Europa, bez przesady, przeżyję), więc torebki w sklepach omijam dużym łukiem.


Na szczęście są jeszcze moje ukochane SH, na nie zawsze mogę liczyć. 
No i nie przeliczyłam się.  Moja nowa zdobycz, a faktycznie poza tym, że brak jej metek, wygląda na kompletną nóweczkę, w dodatku firma, którą lubię; River Island, a cena.....  boska, całe 20 zł.

Jest świetna, choć rozmiar mógłby być jeszcze większy, za dużo mi się w niej nie mieści, a lubię mieć w torebce to i owo, a zwłaszcza owo.
Najcudniejszy jest odgłos zamykania torebki, te dwa metalowe bolce - zatrzaski brzmią jak genialna muzyka.







Ciekawa jestem, co o niej sądzicie, podoba się Wam?

Pozdrawiam
Margaretka

30 komentarzy:

  1. Ale cudo upolowałaś:))Ja też lubię duże torebki, pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta jest z takich średnich, ale i tak już ją lubię :)

      Usuń
  2. river island za 20 zł... :) za to uwielbiam SH :) moją najukochańszą zdobyczą jest piękny sweter z Topshopu za 15 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. żebym ja takie cudo znalazła w sh

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna i z zapięciem, które mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie to zapięcie mnie najbardziej urzekło :)

      Usuń
  5. Rozczuliła mnie ta torebusia! masz dobra rękę do takich łupów, musisz jeszcze zapolować! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. E no prezentuje się uroczo. Pozazdrościć zdobyczy !

    OdpowiedzUsuń
  7. nie w moim guście

    OdpowiedzUsuń
  8. niezla zdobycz choc ja wole zdecydowanie te duuuze torby:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna skórka szkoda że ma taki mały rozmiar

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna zazdroszczę :> Mi się raz udało wyłowić bluzkę z Zary za 7zł i weź tu nie chodź do SH :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, nie wpaść do SH od czasu do czasu to błąd :)

      Usuń
  11. Faktycznie świetna:) i w dobrym stanie:) super trafiłaś! Dzięki SH życie jest łatwiejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale ci się trafiło, świetna jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oddawaj ! :> Dla mnie sh to świątynia cudów :>

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest w bardzo dobrym stanie! Skarb! Gratuluję upolowania!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cena za taką torebkę naprawdę niska. Wiadomo, ktoś kupi trwały produkt, znudzi mu się i chociaż nadal jest dobry do użycia, to oddaje się go w inne ręce. A materiał iście wężowy, jak po polowaniu na zwierza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i jest ta torebka ze mną już prawie trzy lata, czasem po nią sięgam, stan dalej idealny, zrobiona jest perfekcyjnie :)

      Usuń
  16. Wspaniała torebka, ja uwielbiam torebki skórzane oraz gucci torebki

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz to dla mnie miły prezent, dziękuję i do zobaczenia znowu.