Obserwatorzy

sobota, 10 listopada 2012

Miniaturka perfum DOT Marc Jacobs, początek większej kolekcji?

Hej Dziewczyny!  

Dotarło do mnie cudnie pachnące maleństwo. Tę śliczną miniaturkę dostałam od Perfumerii Marionnaud, wiecie jaka to radość, musiałam się Wam pochwalić. 
Jeśli jesteście zainteresowane moją recenzją tego zapachu, zapraszam tutaj.


Niby nic, tylko 4 ml zapachu, a we mnie już pobudziły chęć do kolejnego zbieractwa. 

Nie wiem, czy też tak macie? W takich momentach ja obiecuję sobie, że właśnie rozpoczynam kolekcjonować, teraz miniaturki perfum, ale były już białe, łaciate krówki, ptactwo w różnych gatunkach, formach i materiałach czy lampki i lampeczki okołonaftowe.
Poza ptakami, inne moje zbiory są szczątkowe, tak, jak się szybko zapalam do pomysłu, tak szybko gasnę, słomiany zapał - klasyczny.
Teraz oczywiście jestem pełna planów, chęci i sposobów (z tymi sposobami mam mieszane uczucia, może mi podpowiecie, jak i gdzie uderzać w tej kwestii) na powiększenie kolekcji miniaturek.
A na razie tak zaczynam, cztery sztuki, można powiedzieć, że początek już jest.







Dzisiaj jest u mnie tak piękny, jesienny dzień. Cieplutko, słońce trochę za mgiełką, ale dzielnie się przebija. Bardzo Kobieca Galeria też dzisiaj w jesienno - bajkowych nastrojach, malarstwo Eyvind Earle, cudne:








Miłego weekendu, pozdrawiam
Margaretka

19 komentarzy:

  1. pachnaca kolekcja;) swietne perfumy;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przetestować perfumy M. Jacobsa :) Kogut w perłach boski :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę, bo pragnę tych perfum :)

    OdpowiedzUsuń
  4. M.Jacobs ma prześliczne opakowanie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam kilka miniaturek, stoją sobie na toaletce i ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. najładniejszy Dot fajne ma skrzydełka ))

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ale to bardzo rajcują mnie miniaturki,bo są piękne,słodkie i uroczo wyglądają nawet jak są puste;D

    OdpowiedzUsuń
  8. hmmm..znam tylko zapach DOT i pachnie mi on... liśćmi pomidora O_O - aczkolwiek przyjemnie ;-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tego zapachu. Magiczne zdjęcia! Rzeczywiście bajkowy las.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostałaś nominowana:))

    http://make-up-stories.blogspot.com/2012/11/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzisiejsza Galeria bardzo czarodziejska :)
    A kolekcje miniaturek perfum są bardzo fajne, warto je zbierać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. a jaka fikusna nakretka ze skrzydelkiem biedronki ^^
    bardzo ladne obrazy,zwlaszcza ten ostatni ...

    OdpowiedzUsuń
  13. Marc Jacobs, uwielbiam :) Polecam też "Oh Lola" - śliczny słodki zapach:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz to dla mnie miły prezent, dziękuję i do zobaczenia znowu.