Obserwatorzy

wtorek, 26 czerwca 2012

Szydełkowe trendy na lato


Hej, Dziewczyny
Te z nas, które wiedzą co to szydełko, słupki i półsłupki, są w to lato wygrane.  Można jeszcze o wsparcie poprosić babcie lub zaprzyjaźnione panie sąsiadki i bawełniany kłębek włóczki zamienić na fajny ciuszek. Przyda tu się też znajomość technik makramy. Dla mnie to niestety czarna magia ale która z Was potrafi to jest szczęściarą.
Kolekcje na światowych wybiegach aż roją się od tych ażurkowych cudeniek.
Szydełkowe i makramowe ciuchy nosimy tego lata i na plaży i do knajpek wieczorową porą.

Victoria Secret

Stella McCartney bag

Stella McCartney bag

Stella McCartney bag




Gucci





Victoria Secret


Dolce & Gabanna




louise-vuitton-2012-campaign








Dzisiaj w Mojej Bardzo Kobiecej Galerii klimaty letnio - wakacyjnie - knajpkowe.
Obrazy francuskiej malarki  Patricii Lysiane Beck 







Pozdrawiam
Margaretka

17 komentarzy:

  1. umiałam szydełkować w dzieciństwie, robiłam ubranka dla lalek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne pajęczynki :) sukienka z 6 foty Mistrzowska !

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie to wygląda :) chciałabym taką bluzeczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niektóre są bardzo seksowne ! Co prawda części bym nie ubrała, ale ponad połowa Twoich inspiracji bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te szydełkowe cuda:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są te szydełkowe inspiracje. Ja umiem robić na szydełku, ale to jest strasznie żmudna praca i wolę wykorzystywać moją teściową, bo jej to szybciej idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szydełkowe rzeczy są o tyle fajne, że przy odrobinie talentu można samemu sobie wydziergać takie cuda:) Widziałam kiedyś bloga jednej dziewczyny, która właśnie robi podobne rzeczy do tych z wybiegów i wychodzi jej to całkiem nieźle

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne te trendy, torebeczki byłyby cudowne !!

    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubie takie ażurowe cudenka ;) natomaist obrazy sa inspirujace! Pozdrawiam i zapraszam na konkurs, do wygrania bon na zakupy i nie tylko ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. beautiful inspo!

    <3

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo mi sie ten motyw podoba:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Nice crochet pieces!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam takie stroje , najbardziej podoba mi się sukienka <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie to wygląda. Kiedyś miałam taką bluzkę, a teraz widzę, że to wraca

    OdpowiedzUsuń
  15. makramy i robienie na drutach uczylismy sie w szkole,ale o szydelku zielonego pojecia nie mam :/ szkoda bo te wszystkie stroje sa przecudne *-*
    sliczne obrazy,az chce sie wyskoczyc do jakiejs kawiarenki :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz to dla mnie miły prezent, dziękuję i do zobaczenia znowu.