Obserwatorzy

sobota, 9 czerwca 2012

Żółty lakier Vipera i wizyta w drogerii Organique



Hej, Dziewczyny



Pamiętacie lakiery, które wygrałam w rozdaniu u Oliwki z z perfect-beauty-blogg ?







Dzisiaj mam pomalowane nim paznokcie. Jest świetny, choć trochę trzeba popracować, żeby pazurki były dobrze i równo pokryte. Ja malowałam cienkimi warstwami cztery razy ale efekt jest chyba niezły.

Lakier Vipera nr 40/538  poj. 10ml



To cudo, które trzymam w dłoniach to kawa karmelowa z bitą śmietaną w Empik Cafe, jest tak słodka i tak pyszna, że zupełnie zapomniałam o moim postanowieniu unikania słodyczy.


 Nie, nie,  to wszystko nie zniknęło w moim brzuchu, zrobiłyśmy sobie w trzy kobitki małe babskie pogaduchy.

Spędziłyśmy popołudnie w galerii Sfera w Bielsku i tak jak Wam obiecałam, odwiedziłam przy okazji drogerię z kosmetykami Organique.







Pachnąco, ślicznie i tak kusząco, że pomimo, iż jestem teraz zaopatrzona w kilka ich kosmetyków, nie odmówiłam sobie jeszcze jednej cudowności, pianki do mycia ciała, miałam ją już kiedyś, jest po prostu świetna.



Tej piance poświęcę oczywiście oddzielny post.


Jutro zapraszam Was do siebie na recenzję pierwszego z kosmetyków, które dostałam w ramach współpracy z firmą Organique, zaczynam od kul kąpielowych.

Jeszcze nie koniec, mam dla Was jeszcze specjalne pozdrowienia z Bielska od Reksia oraz Bolka i Lolka.




Pozdrawiam

Margaretka

37 komentarzy:

  1. Ta kawa wygląda cudownie, uwielbiam takie pyszne duże kawy w dobrym (oczywiście babskim) towarzystwie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie urocze figurki :) śliczny ten lakier :> zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczny lakierek:)
    oj,bardzo smakowicie ta kawencja wyglada.musze zgarnac kolezanke i sobie jechac gdzies napic sie takiej:D
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham żółte lakiery, a taką kawusię chętnie bym wypiła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie w tej drogerii:) Też bym się na coś skusiła w takim miejscu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. paznokcie wyszły pięknie!:) będę musiała się kiedyś przy okazji wybrać do tej drogerii, bo te wszystkie cuda na zdjęciach mnie bardzooo kuszą :))

    OdpowiedzUsuń
  7. organique....o boziu....masakra! jak tam jest cudownie!!! :P

    OdpowiedzUsuń
  8. ale świetna ta drogeria! chętnie sie do niej wkrótce wybiorę.
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. profesjonalistką jeszcze nie jestem , ale mam nadzieję , że w przyszłości... ;D
    fajny kolor lakieru + mm .. mam ochotę na taką kawkę ;D

    scottismylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Napiłabym się takiej kawy teraz:D
    Czekam na recenzje Organique, swojego czasu miałam okazję poznać ich produkty, nie wszystko ale wiele z nich mile wspominam:)

    Dostałam lakier z tej samej serii Vipery ale w innym kolorze i muszę przyznać, że jestem bardzo zadowlona:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa ta pianka :)
    Mmm karmelowa z bita śmietaną ♥ Musiałaś?! Teraz muszę sobie taka kupić i chyba tak zrobię jutro ;P
    Nie widziałam takiej drogerii jeszcze :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Mają tam jakieś ciekawe peelingi solne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ich peelingów solnych nie znam, mogę Ci za to z czystym sumieniem polecić peeling cukrowy, z japońską wiśnią, nie pamiętam, żebym miała kiedyś równie udany kosmetyk, będę o nim pisała w jednym z następnych postów :)

      Usuń
  13. ooo dobrze, że w Poznaniu mam Organique :) chyba w końcu sie tam wybiorę;
    może zrekompensuje nam to brak Lush'a :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jak dla mnie zbyt czasochłonne są lakiery, których trzeba nałożyć więcej niż dwie warstwy ;) Taka drogeria to raj, szkoda że u mnie nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  15. O matko z ran zobaczyć taką kawę...to ja bardzo po proszę teraz taką jedną, może bez bitej śmietany!:-)

    Co do sklepów z organicznymi kosmetykami, jestem nimi zachwycona, sama jak tylko przechodzę obok któregoś to wchodzę.

    OdpowiedzUsuń
  16. 1. Piękne pazurki
    2. Kawa musi być pyszna
    3. świetna ta pianka ;)
    4. Reksio i Bolek i Lolek wymiatają :D

    OdpowiedzUsuń
  17. chętnie skusiłabym się na tą kawę<3

    OdpowiedzUsuń
  18. mmm, ale narobiłaś smaka ta kawą :) pozdrawiam i zapraszam do mnie - www.murphose.blogspot.com + obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta kawa wygląda wspaniale. Lakier też, nie mam żadnego żółtego w swojej kolekcji

    OdpowiedzUsuń
  20. Mniam, podobna kawę pijam z przyjaciółką :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale kusisz ta kawą !!!
    Wygląda smakowicie ;)

    Reksio z Bolkiem i Lolkiem...mmm cudowne lata :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Widać od razu, że ta drogeria naprawdę jest porządna, a kosmetyki o wysokiej jakosci :) buźka, zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  23. caly post piekny,kolorowy,radosny,pachnacy ...
    - masz piekne dlonie i pieknie wymalowane paznokietki
    - na widok kawy slina po brodzie cieknie
    - w takich sklepach moglabym stac godzinami i wachac oraz czytac wszystkie etykietki na kosmetykach
    - Reksio z Bolkiem Lolkiem sa the best !

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam Organique! Mój ulubiony balsam od nich to Passionfruit & Lime. Szczerze go polecam, zapach jest niesamowity, zresztą właśnie zapach jest wizytówką Organique!

    Pozdrawiam
    Kasia
    http://jest-mi-dobrze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczny lakier ♥
    i muszę się wybrać do empik cafe po to cudo *.*

    OdpowiedzUsuń
  26. Paznokcie ok ale mnie i tak w oko wpadła ta cudna kawa, sama bym się takiej napiła:*

    OdpowiedzUsuń
  27. nasz rexio i bolek i lolek koło sfery, w końcu ktoś z bielska, pozdrawiam i obserwuje :) Skąd ta kawa ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kawa w Empik Cafe, w Nowej Sferze na
      I piętrze :)

      Usuń
    2. Na pewno się na nią wybiorę :) pychotka:D

      Usuń
  28. Żółty lakier idealny!!
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:):*

    OdpowiedzUsuń
  29. Och - zdjęcie kawy to jeden z piękniejszych widoków, jakie dziś napotkałam :) A lakier super - bardzo lubię żywe kolory!

    OdpowiedzUsuń
  30. mam nadzieję że lakier nie farbuje paznokci - miałam 1 żółty z Vipery i bardzo farbował

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie zmywałam więc na razie żyję w błogim przekonaniu, że wszystko będzie dobrze :)

      Usuń
  31. podczas zakupów w Sferze lubię zaglądać do Organique ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz to dla mnie miły prezent, dziękuję i do zobaczenia znowu.