Obserwatorzy

środa, 6 czerwca 2012

ORGANIQUE, wyjątkowo pachnąca współpraca





Hej Dziewczyny


Spotkał mnie wyjątkowy zaszczyt i przyjemność, nawiązałam współpracę z jedną z moich ulubionych firm kosmetycznych, z Organique.




Nie dość, że produkty tej firmy są bardzo dobrej jakości, oparte o naturalne, precyzyjnie dobierane składniki roślinne, to jeszcze producent zadbał o wyjątkowo bajeczny zapach każdego kosmetyku i śliczne, oryginalne opakowania ( uwielbiam te aluminiowe pojemniczki świetnie i wygodnie zakręcane).


      tu możecie zaglądnąć na stronę Organique


Popatrzcie, co do mnie dotarło :


Wygląda genialnie a wierzcie mi zapach, który rozniósł się dookoła jest niesamowity.


Do testowania dostałam:


               
                       kule do kąpieli, grecką i wanilię    
przeciwzmarszczkowy Złoty Krem
balsam z masłem shea / len z grejpfrutem    
cukrowy peeling do ciała / japońska wiśnia
aksamitne masło do ciała / japońska wiśnia  










Wszystko wygląda bardzo pyszniutko i już nie mogę doczekać się rozpoczęcia mojej przygody z tymi ślicznościami







Żeby narobić Wam trochę ochoty na moje posty o tych produktach popatrzcie jak kusząco wygląda masło z japońską wiśnią :








Postaram się zaglądnąć do sklepu Organique w Sferze w Bielsku, może uda mi się zrobić tam kilka zdjęć.
Posty o poszczególnych produktach już niedługo a teraz, żeby pozostać w klimatach kwitnącej wiśni, kilka obrazów.









Pozdrawiam

Margaretka



40 komentarzy:

  1. lubię takie słodko pachnące kremy do ciała:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż Ci zazdroszczę tych wspaniałości:) Warto wypróbować:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. łaaaa. zazdroszcze... wygladają pieknie... szkoda, ze komputer nie wyłapie mi zapachu haha. czekam na recenzje.

    Obserwuje i zapraszam do siebie takze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje takiej współpracy;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejka . ! Masz fajnego – naprawdę - bloga !
    Jeśli chcesz możemy pododawać się do obserwowanych :]
    Odpisz w komentarzu na moim blogu czy tak czy nie : ] Zapraszam do komentowania !

    http://przyjazn-ponad-wszystko.blogspot.com/

    + Proszę odpisz na moim blogu bo pewno nie zapamiętam adresu Twojego : ) Pozdrawiam


    ==================

    Super rzeczy dostałaś. !! <33

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne kosmetyki, pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na recenzje. Piękne obrazy

    OdpowiedzUsuń
  8. czekam na recenzje - ale slicznie to wszystko wyglada :) pozdrawiam pa

    OdpowiedzUsuń
  9. jeeejku! zazdroszczę Ci jak głupia :D świetne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mmm, zazdroszczę takich wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję !!! pozazdrościć takich cudów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko, co dostałaś wydaje się bardzo dobrej jakości, a zapach to prawie czuję do siebie ! :) Gratulacje ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję! ucieszyłabym się bardzo gdybym dostała taki prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dużo tego dostałaś ! :)
    gratuluję współpracy ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow super produkty :):) Gratulacje współpracy ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :):)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale masz fajnie, uwielbiam balsamy i masła do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. strasznie ciekawa jestem tych zapachów! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. gratulacje nawiązania współpracy

    ps. nie polubiłaś na fb u mnie w rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak byś wiedział jak mnie ściska zazdrość na tą twoją współpracę no aż mi w ustach zaschło bo strasznie lubię takie kosmetyki jak widzę u ciebie te balsamy to aż mi serce krwawi. Kochana miłego i przyjemnego testowania

    OdpowiedzUsuń
  20. ojoj ale cudowności, ciekawa jestem kul do kąpieli

    OdpowiedzUsuń
  21. ojejku, ależ ci zazdroszczę współpracy akurat z tą firmą :) jestem ciekawa recenzji kosmetyków, które dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale świetna paczuszka,strasznie Ci zazdroszczę!
    To masełko z kwiatem wiśni wygląda niezwykle apetycznie,aż chciałoby się je od razu nałożyc na skórę:)

    OdpowiedzUsuń
  23. gratuluję współpracy i czekam na recenzje ;) już sobie wyobrażam jak te kosmetyki muszą pięknie pachnieć...mmmm;) miłego użytkowania:) a ja zaraz patrzę na stronkę ORGANIQUE :))

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo interesujący blog :) ! paczkę dostałaś bardzo fajną ;D przede wszystkim przydatną ;p :) na dole świetne obrazy. Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję współpracy :) Ciekawa jestem recenzji peelingu ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. och ogromnie gratuluje i zazdroszcze wspolpracy! :) Moim marzeniem tez jest z nimi wspolpracowac, ta firma naprawde musi byc cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  27. gratuluję i zazdroszczę współpracy!:) i oczywiście czekam na jakąś recenzję:))

    OdpowiedzUsuń
  28. GRATULUJĘ wspaniałej współpracy:)

    OdpowiedzUsuń
  29. http://kosmetykiwgmarchewy.blogspot.com/2012/06/tell-me-about-yourself-award.html

    ZOSTAŁAŚ WYRÓŻNIONA ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję takiej współpracy ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. gratuluję! Dostać takie cuda to super sprawa:))

    OdpowiedzUsuń
  32. ALE CI ZAZDROSZCZĘ;) Oczywiście ogromne gratulacje :)
    zapraszam do mnie:
    www.tuptusiowox.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz to dla mnie miły prezent, dziękuję i do zobaczenia znowu.