Obserwatorzy

piątek, 27 lipca 2012

Gosh, lakier który się chyba z myszą i szarakiem umawiał na randkę



Hej, Dziewczyny  


Jak to dobrze, że już weekend, mam w planie złapanie co nieco opalenizny, ale co mi z tego wyjdzie, zobaczymy, bo na razie bez przerwy jest duszno, parno i boję się, że chyba wyciągnę nogi podczas leżakowania na tym upale.


Właśnie pomalowałam sobie pazurki nowym nabytkiem, fundnęłam sobie Gosha ze specjalnej edycji, jak zobaczyłam tego szaraczka, nie mogłam sobie odmówić, tym bardziej, że ostatnio w koło Macieju miałam paznokcie neonkowe, albo inne raczej papuzie kolorki, więc dla równowagi tym razem poszłam w surowe klimaty.







Jak to zwykle bywa przy Goshach, lakier jest świetnej jakości, właściwie mogłabym pozostać przy jednej warstwie, bo tak genialnie kryje, ja jednak standardowo nałożyłam dwie, plus utwardzacz Sally Hansen, bo to i blask lepszy i przy takim jasnym kolorze, z tym malowaniem obskoczę i z pięć dni.







Jak się Wam podoba, lubicie takie szarości ?


Jak już jestem w temacie lakiery, to pokażę Wam moje zbiory. Wiem, że przy innych dziewczynach moje lakierowe królestwo jest nieduże, sporo kolorów jeszcze mi się marzy, na przykład nie mam żadnych zieleni, ale coś nie mogę trafić na takie, które mam w planach.










Moja Bardzo Kobieca Galeria już czeka, dzisiaj ciąg dalszy modowych grafik Sandry Suy, są tak ładne, że żal byłoby nie popatrzeć na następne.













Pozdrawiam weekendowo
Margaretka

41 komentarzy:

  1. ładny tak myszkowy własnie :D ;) śliczne te kobiece obrazki ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny ten szaraczek ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super są lakiery Gosha,miałam kiedyś taki łososiowy ale wycofali:)

    OdpowiedzUsuń
  4. całkiem spora kolekcja! ja takiej nie mam :)

    a ten lakier całkiem ciekawy, ładnie się prezentuje

    a propos wieszaczkow na biżuterię - na allegro są podobne do moich :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor fajny, nie miałam lakieru z tej firmy.
    Ale szybko nadrobię zaległości, bo właśnie odkryłam, że GOSH z literką 'a' to mój nick :P
    Pozdrawiam już weekendowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no, to musisz się z nimi zaprzyjaźnić :)
      całuski

      Usuń
  6. Mnie się akurat ten kolor bardzo podoba ! Ale masz dużo lakierów :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolekcja lakierów imponująca:))Kobieca galeria jak zwykle super. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny kolorek:) Bardzo lubię takie szarości:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie +dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  9. O tak niech wszystkie szpilki trzymają się razem:)

    OdpowiedzUsuń
  10. całkiem ładny zbiorek :) a szarość może być fajną bazą do dalszych wariacji na pazurkach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko, że ja na jednym kolorze zawsze kończę, zdobienia to nie całkiem moje klimaty :)

      Usuń
  11. jaki ładny kolorek!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. szaraczek nawet mi się podoba, ale Twoja kolekcja lakierów jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj tak prace sa fenomenalne. A kolekcji lakierów pozazdrościć można : ) buziaki, zapraszam na nowy wpis ;):)

    OdpowiedzUsuń
  14. ladna kolekcja:)) szaraczek nie jest zly -:))

    OdpowiedzUsuń
  15. niesamowita kolekcja lakierów!!!!!
    :):)

    OdpowiedzUsuń
  16. ula la fajna kolekcja lakierowa, tylko jak to zużyć ha :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomalutku, dam radę, ale faktem jest, że po jedne sięgam często, inne wiecznie odkładam na później, tak mam ostatnio z czerwieniami i różami, do stóp a i owszem, ale na dłoniach coś ostatnio omijam :)

      Usuń
  17. Ja dzisiaj nie miałam zamiaru się opalić, ale niestety jazda na rowerze dała się we znaki i teraz na ramionach i nogach mam odcień czerwony, także lepiej troszkę poczekać ;) Co do lakierów jakbym miała taki zbiór to nie mogłabym się zdecydować, którym pomalować paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Myślę ze lakier pasowałby do miętowego koloru.

    Swoją drogą masz całkiem niezłą kolekcję lakierów.

    no i Sandra, moja mistrzyni, skąd o niej usłyszałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę interesuję się sztuką a szczególnie malarstwem, w tym grafiką, kiedyś odkryłam Nuno Da Coste, wciągnął mnie w świat ilustracji modowej i tak cały czas w tym tkwię i ubóstwiam :)

      Usuń
  19. Lakierów sporo, tylko nic innego i paznokcie malować, kolor bardzo ładny, właśnie do jakiej fajnej pastelowej spódniczki ;)
    Zapraszam do mnie na http://nie-nie-potrafie-chciec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny kolorek ;) Duży zbiór lakierów ;))

    Masz jakiś produkt rozświetlający godny polecenia? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio bardzo dobrze mi służy Lumi Magique L'Oreala, lekki, rozświetlający, dla mnie boski na lato :)

      Usuń
  21. Zostałaś otagowana http://searching-for-oneself.blogspot.com/2012/07/tag-moje-sekrety.html
    Zapraszam do zabawy. :)
    + obserwuję. :D

    OdpowiedzUsuń
  22. piękny kolorek i kolekcja zacna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. mysi kolorek jest cudny ! a kolekcji lakierow nalezy pogratulowac ... roze i slonecznikowe kolory sa sliczne ! no i zachwycajaca galeria obrazow,ilez w nich subtelnosci i piekna !!

    OdpowiedzUsuń
  24. zazdroszczę tej wspaniałeej kolekcji lakierów :)) wow :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Buty, dowolna para do wygrania! Zapraszam na konkurs:
    http://karo-just-me.blogspot.com/2012/07/wygraj-dowolna-pare-butow-renee.html

    OdpowiedzUsuń
  26. pokaźna kolekcja lakierów! ja mam dużo skromniejsza:) ale idę w dobrym kierunku:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny blog.♥
    Zapraszam do nowej notki . http://nata124.blogspot.com/ .♥

    OdpowiedzUsuń
  28. hehe widze, że nie tylko ja jestem lakiroholiczka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Spora kolekcja
    Ja na paznokciach akurat wolę mocny kolor, chociaż ostatnio zainwestowałam w nudziaka :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdecydowanie mój kolor. Trochę ich jednak masz, więcej niż ja, a obrazy fajne

    OdpowiedzUsuń
  31. Ładniutki kolor ;)
    A kolekcja dosyć spora:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie lubię takich trupich kolorów... nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz to dla mnie miły prezent, dziękuję i do zobaczenia znowu.