Obserwatorzy

sobota, 21 lipca 2012

Weekend w Sandomierzu, uroczo i klimatycznie


Hej, Dziewczyny
 
Dzisiaj mój post mogłabym nazwać; Piękna nasza Polska cała, i ciekawa i wspaniała,  ha, ha.
Jeśli mam w planach taki niezobowiązujący cykl, to jako lokalna patriotka, powinnam zacząć od mojego rodzinnego miasta, Bielska - Białej, cudnego, wygodnego, bo niezbyt dużego, położonego  wśród beskidzkich gór.
Przeglądnęłam moje fotograficzne zasoby i na razie Bielsko musi jeszcze poczekać, brakuje mi kilku ważnych dla miasta fotek.


Dzisiaj w roli głównej wystąpi Sandomierz, w którym,  z bardzo bliską mi osobą spędziłam przeuroczy weekend.
Kiedy tam jechałam, spodziewałam się ładnego miasta ale rzeczywistość przerosła moje oczekiwania.
Cudne, klimatyczne, z przepiękną zabudową Starówki, tak zwartą i wygodną do ogarnięcia, poznania i smakowania jej urody..










to też w Sandomierzu,; Wąwóz Królowej Jadwigi




 Pozdrawiam 
Margaretka

18 komentarzy:

  1. Ja nigdy nie byłam w Sandomierzu. Faktycznie piękne miasto :) Może kiedyś się tam wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak Sandomierz jest piękny ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia! nie byłam jeszcze w Sandomierzu, ale widzę, że jest tam pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie byłam w Sandomierzu, ale wydaje się bardzo urokliwym miastem:) a w dodatku coś się w nim jeszcze dzieje (ci panowie poprzebierani :)) - lubię takie miasteczka tętniące życiem

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdjęcia, nie byłam jeszcze w tym mieście, może kiedyś się wybiorę:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Sandomierz jest śliczny, jeszcze panuje tam taki fajny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie byłam tam jeszcze:P
    Podobają mi się Ci panowie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Sandomierz to jedno z moich ulubionych miast!
    Bardzo ciekawy blog, szczególnie podoba mi się Bardzo Kobieca Galeria, z przyjemnością będę tutaj zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
  9. Sandomierz to podobno piękne miasto - muszę koniecznie się wybrać !

    OdpowiedzUsuń
  10. Super że weekend się udał :)
    Nigdy nie byłam w Sandomierzu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne miejsce:D
    Muszę je odwiedzić:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej, ale cudnie. A ja się z rodziną wybieram do Sandomierza od 2 lat i ciągle jakoś nam nie wychodzi...

    OdpowiedzUsuń
  13. muszę się wreszcie wybrac do Sandomierza! mieszkam tak blisko, mamy rodzine, a jakos nie dane nam było jeszcze rodzina sie wybrac

    OdpowiedzUsuń
  14. Sandomierz chodzi za mną od dawna,moze właśnie w te wakacje?Piękne i zachęcające zdjęcia zrobiłaś!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz to dla mnie miły prezent, dziękuję i do zobaczenia znowu.