Obserwatorzy

niedziela, 15 lipca 2012

Indyjskie klimaty mają się dobrze, Chanel's Pre-Fall 2012


Hej, Dziewczyny
Dzisiaj modowo i to w stylu, który bardzo lubię; Indie, Bombaj, Bollywood, wiecie o co chodzi.
O tym, że Karl Lagerfeld jest geniuszem wiadomo, ale, że tak genialnie przeniósł nam trochę Indii do Europy, to było dla mnie zaskoczenie.
Uwielbiam te wschodnie, orientalne klimaty, więc pozwólcie, że tym razem popatrzymy na pełne drapowań, luksusowych tkanin, skrzących się klejnotów i błyszczących złotem, inspirowane Indiami, kreacje
Piękna egzotyczna estetyka, sukienki i spódnice ze spodniami, haftowane tuniki, sandały z koralikami i płaskie buty dla dziewczyn lubiących styl niecodzienny, wyrafinowany i nietuzinkowy.
Kolekcja została zaprezentowana na Chanel's Pre-Fall 2012  w Grand Palais w Paryżu.






















Pozdrawiam
Margaretka

15 komentarzy:

  1. Ja kurcze jakoś nie przepadam za stylem bollywood itp :)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre kreacje są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. niesamowita stylizacja kolekcji ...może całych sylwetek bym na swój użytek nie wykorzystała ale podoba mi się wiele pojedynczych elementów natomiast ogólny odbiór kolekcji Rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, elementy tego stylu są świetne, ja lubię na przykład te fasony spodni :)

      Usuń
    2. dokładnie, ja na przykład lubię między innymi te fasony spodni :)

      Usuń
  4. Raczej nie mój styl,zapraszam do mojego nowego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No no ja widzę, ze mają sie bardzo dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten komplet co ma na sobie Anja-przepiekny!

    OdpowiedzUsuń
  7. stroje bardzo oryginalne, ale sama nie czuję się dobrze w takim stylu ubrań:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo, i nasza anja sie pojawiła♥

    OdpowiedzUsuń
  9. amazing collection! Come and visit my blog, if you like it I would love it if you followed me.

    xo Andrea
    http://uskar-vor-inspire.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  10. przepych złoto...na bogato... kilka naprawdę świetnych rzeczy

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz to dla mnie miły prezent, dziękuję i do zobaczenia znowu.