Obserwatorzy

sobota, 28 lipca 2012

Biżuteria, moje ostatnie zakupy


Hej, Dziewczyny  

Popatrzycie na moje nowe nabytki biżuteryjne ?

Jak na prawdziwą srokę przystało, nie daję rady od czasu do czasu nie ulec mojej słabości do błyskotek i świecidełek.

Biżuteria mojej własnej produkcji mnie cieszy, ale nie ma to jak myszkowanie w Zielonym Kocie albo innych  urokliwych sklepikach czy stoiskach.
Staram się jak mogę, ograniczać i nie przesadzać, to są moje ostatnie zakupy, ale z okresu wiosna - lato, więc chyba nie jest ze mną tak źle.

Dwa wisiorki z Zielonego Kota










Dwa pierścionki z Apartu i Kruka






I bransoleta, ostatnio moja ulubiona




Dzisiaj jest taki piękny, gorący i słoneczny dzień, więc w mojej Bardzo Kobiecej Galerii obrazy muszą być też w takich klimatach.
Pełne południowego słońca, kwiatów, śródziemnomorskiego krajobrazu, a przede wszystkim piękności z południa Europy obrazy francuskiego malarza, Aldo Villi.









Pozdrawiam słonecznie
Margaretka

20 komentarzy:

  1. Zakupy fantastyczne, czasami trzeba troszeczkę poszaleć:))Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja piję truskawkową maślankę z biedronki:D
    Świetna bransoletka.

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczna bizuteria :)) bardzo mi sie podobala:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna biżuteria :) taka elegancka :) wszystko mi się podoba ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Różyczkowy naszyjnik- coś genialnego! : )

    OdpowiedzUsuń
  6. najbardziej podobają mi się wisiory,taki jak ten pierwszy widziałam ostatnio w galerii artystycznej,był ręcznie robiony,kosztował krocie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham kupować biżuterię. Piękne wszystko

    OdpowiedzUsuń
  8. genialna ta ostatnia bransoletka!

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne nabytki :) podobają mi się pierścionki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o rany jaka bizuteria jest na czym zawiesic oko, a obrazy takie kolorowe inspirujace na nowy makijaz

    OdpowiedzUsuń
  11. dzięki za komentarz! zachęcam do polubienia mojego bloga na facebooku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwszy pierścionek jest boski 0.o zakochałam sie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. biżuteria bardzo ładna.....elegancka ale piekna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierścionki nosiłabym! *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. ten pierwszy naszyjnik mi sie bardzo podoba :)
    generalnie mega stylowa bizuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej podobają mi się pierścionki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna biżuteria, szczególnie ta bransoleta mi si podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczne cudeńka:) Wyjątkowe ozdoby, które zrobią całą stylizację. Jeśli szukamy czegoś mniej odważnego można wybrać bransoletki celebrytki np. na https://esclusiva.pl/bransoletki. Modne i uniwersalne modele, które będą pasowały do wielu okazji.

    OdpowiedzUsuń
  19. Super biżuteria! Moje serce skradła biżuteria włoska :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz to dla mnie miły prezent, dziękuję i do zobaczenia znowu.