Obserwatorzy

wtorek, 10 lipca 2012

Torba z pawiem i korkowe korale

Hej, Dziewczyny  

Zahaczyłam dzisiaj o SH, niestety zrobiłam to ciut za późno, bo dziewczyny już szalały wśród nowej dostawy toreb i torebek.
A powtarzała mi Mama, że kto rano wstaje, temu..... Cóż, sama jestem sobie winna, że najlepsze kąski znalazły już swoje właścicielki. 






Na szczęście tak zupełnie, to nie obeszłam się smakiem, wpadło mi w ręce to oto cudo.




Wielka, ogromniasta, lniana torba z genialnym kolorowym pawiem. Na pewno już wiecie, że sroka ze mnie całkiem klasyczna, do świecidełek, kamyków, koronek, haftów ciągnie mnie mocno, więc z tej zdobyczy cieszę się jak szalona.

Ma wszystko to co w torbach lubię; rozmiar XXXL, len, który po prostu uwielbiam i tę genialnie - letnio krzykliwą aplikację, jestem z siebie dumna, zwłaszcza, że ta torba kosztowała mnie całe 4 zł. 
Od razu robi się cudnie na duszy !


W dalszym ciągu trwa u mnie naszyjnikowo - koralowe szaleństwo. W zakamarkach, tu i ówdzie, znalazłam jeszcze kilka korków ( a z nimi coraz większy problem, bo wina zaczynają coraz częściej mieć te korki tylko udające naturalny korek ) i wczoraj zrobiłam kolejne korale.




Dopiero teraz doszło do mnie, że idealnie wpisuję się w jak najbardziej ekologiczny trend, made from all recycled material i jestem z tego bardzo dumna.

No i jak, podobają się Wam ?


Lubicie baśniowe klimaty ?

Liczę, że tak jak ja, bajkowo i czarodziejsko mogło by być częściej, więc tym razem w mojej Bardzo Kobiecej Galerii prace amerykańskiej malarki i ilustratorki książek dla dzieci i młodzieży, Ruth Sanderson.












Pozdrawiam
Margaretka

20 komentarzy:

  1. Chciałabym być bohaterką jakiejś pięknej baśni.
    Torba ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna ta torba!
    piękne obrazy, takie magiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naszyjnik bardzo mi się podoba:))Obrazy przepiękne:))

    OdpowiedzUsuń
  4. great paints...the first bag is really cute:D
    btw maybe we can fllw each other?
    jessillesilv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super torba! No i ta cena - genialna!

    OdpowiedzUsuń
  6. o wowo przepiekny lup!!! sliczna jest!!!!!!!!!!!!!!
    piekne te obrazy:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. torba przepiękna!
    korale już mi się mniej podobają...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy klimat ma zarówno torba, jak i naszyjnik :) Pasują do siebie ;) gratuluję second-handowego łupu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. torebka mega pozytywna :) korale extra :) a obrazy cuda ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękna jest ta torba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Torbę można nawet zabrać ze sobą na gorące dni plażowicza:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna torba. Ostatnio szyłam podobne tylko troszkę dłuższe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna torba.

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajna torba i korale mi się podobają :) a obrazy też fajne- takie baśniowe:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolorowy paw na szarym lnie wyglada cudownie !
    korale fantastyczne sie prezentuja na tle zolciutkiej koszulki :)
    i obrazy - czysta magia,przepiekne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jeszcze czekam na swoją przesyłkę od Bingo Spa:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz to dla mnie miły prezent, dziękuję i do zobaczenia znowu.