Obserwatorzy

poniedziałek, 30 lipca 2012

Rozdanie - pomóżcie mi wybrać zwycięzcę !!!

Hej, Dziewczyny   


Nadszedł czas na rozwiązanie mojego letniego rozdania.


Zaczęłam wybierać zwycięzcę i  klops, takie fajne są Wasze hasła, że nie wiem które powinno zwyciężyć.
Czytam, czytam, a decyzja coraz trudniejsza, więc bardzo proszę Was o pomoc.




Poniżej zamieszczam, wybraną przeze mnie czwórkę faworytów.


 Pomóżcie mi ! 
Napiszcie w komentarzach, które Waszym zdaniem jest najfajniejsze ( przypominam, że w zadaniu chodziło o hasło promujące mojego bloga ).


Czwórka moich faworytów:


1 Kayah


Szminka w szpilkach się lansuje - wielką klasę pokazuje
Wie co piękne, z wdziękiem jest. 
Tak to OnA, tutaj jest:)



2 Joanna-26


Lekarstwo: Szminka w szpilkach - to czego pragnie kobieta i jeszcze więcej... czyli (w tłumaczeniu) Burza mózgu - szukanie szpilki w stogu siana :)
Działanie: bawi, uczy, informuje, zachwyca, humor poprawia
Skutki uboczne: uzależnia już po pierwszej dawce
opakowanie: pantofelek na szpilce jak z bajki o Kopciuszku w ilości 1000 całusów na każdy dzień w roku


Przed użyciem skonsultuj się z lekarzem i rodziną bo twoja rzeczywistość ulegnie nieodwracalnym zmianom!!!



3  Maria Dąbrowska

 Gdy poranek budzi Cię, szminka w szpilkach! Tego chcę!

4   AW

,,Szminka w szpilkach '' tutaj kobiecość w każdym poście się czuje ale nigdy 
nie wiadomo co nam Margaretka zmaluje .

Vladimir Volegov w morskiej otchłani ,Claudia Giraudo tam ptaszek skrzydła do lotu rozchyla na takim blogu cenna jest każda chwila .Czujesz się jakbyś był na wystawie dzieł sztuki ten blog to zalążek odpoczynku i nauki .Ludivine Corominas jego smacznymi malinami , porzeczkami się delektuje i dalej z obrazu na obraz wędruje .Bernard Charoy na jego dziele jakby ukryta była Bielicka Hania która swej ukochanej polskiej publiczności się kłania .Nancy A.Noel przy tym zdjęciu ogarnęło mnie wzruszenie bo skojarzyło mi się to ze zdarzeniem gdy moja mama przed gorącymi płomieniami z pieca mnie osłania .Rob Hefferan i jego baletnica wielkim talentem i wrażliwością każdego zachwyca , Nuno Da Costa linia piękna choć prosta .


Na razie,  całuski !

16 komentarzy:

Każdy Twój komentarz to dla mnie miły prezent, dziękuję i do zobaczenia znowu.