Obserwatorzy

środa, 11 lipca 2012

Współpraca z marką BingoSpa

Hej, Dziewczyny   


Na pewno trafiła do Was informacja, że firma kosmetyczna BingoSpa rozpoczęła intensywną kampanię reklamową swojej marki, której elementem jest współpraca z blogerkami.






Dotąd nie znałam żadnych ich produktów, ale po tym, jak przeglądnęłam ofertę marki BingoSpa, zresztą całkiem ciekawą, szczególnie, że firma bazuje w większości na surowcach naturalnych, postanowiłam nadrobić zaległości.
Sól i błoto z Morza Martwego, algi, kolagen czy ekstrakty ziołowe są dla mnie zawsze kuszące i obiecujące dobrą pielęgnację.


Postawiłam na współpracę z marką a dzisiaj dostałam od  Firmy Bingo przesyłkę z produktami do testowania.


Dziękuję za kosmetyki oraz za zaufanie do mnie i mojego bloga.







Dostałam;
- ślicznie pachnący szampon borowinowy, 7 ziół; już nie mogę się doczekać jak sprawdzi się na moich włosach,






- kolagenową śmietankę pod prysznic, z algami,  cudnie gęstą i  pachnącą,






- maskę do twarzy - kompleks algowy






oraz  saszetki - próbki  kremu na cellulit i rozstępy.


Zaczynam używanie tych pyszności od dzisiaj, niedługo spodziewajcie się moich recenzji.



                     Firma Bingo ma bardzo czytelną i przejrzystą stronę internetową, o wszystkich produktach, ich składnikach i działaniu możecie dowiedzieć się pod tym linkiem, a tutaj podaję link do ich sklepu internetowego ( to dla zainteresowanych ).


Dziewczyny !


Na stronie Magazyn Drogeria jest fajny konkurs, do zdobycia 7 GlossyBoxsów  !


tutaj podaję link dla zainteresowanych  Konkurs z GLOSSYBOX!!!




Teraz, jak zawsze, zapraszam Was do mojej Bardzo Kobiecej Galerii.
Dzisiaj taneczne obrazy Richarda Yung'a.















Pozdrawiam
Margaretka

19 komentarzy:

  1. też dostałam tą maseczkę z algami i te saszetki, pozostałe produkty inne ;) miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawi mnie ta maska do twarzy :) ja jeszcze czekam na swoją paczkę od Bingo - ale ani widu, ani słychu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podejrzewam, że dopiero zaczęli rozsyłanie, więc czekaj, na pewno dojdzie :)

      Usuń
  3. ja równiez dostałam tę maskę i śmietankę :)ciekawa jestem jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne produkty, gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja dostałam prawie taki sam zestaw, maseczkę już użyłam ;) Życzę miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  6. No to miłego testowania;))

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję współpracy, widzę że naprawdę wiele firm wybiera Cię jako testerkę, a ja Ci powiem, że w pełni na to zasługujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluje- wszystkie produkty które wybrałaś są świetne mam je w łazience ;)
    Obserwuje i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o tej firmie. Czekam na recenzję:) Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. nie wiedziałam wcześniej o możliwości współpracy;/szkoda, potestowałabym sobie chetnie takie perełki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje współpracy, ja też otrzymałam od nich kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję współpracy i czekam na recenzje. Piękne obrazy

    OdpowiedzUsuń
  13. hello there:)
    you have a great blog! nice post:)
    anyway come by and lets fllw each other if you love to do;b
    miss-monaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz to dla mnie miły prezent, dziękuję i do zobaczenia znowu.