Obserwatorzy

piątek, 20 lipca 2012

Szampon borowinowy 7 ziół. BingoSPA, dodaję do ulubionych

Hej, Dziewczyny   

Dzisiaj przedstawiam Wam pierwszy z produktów jaki dostałam do przetestowania od Firmy BingoSpa.

Już sama nazwa; borowinowy i 7 ziół, dla mnie brzmi bosko i obiecuje zafundowanie włosom bardzo zdrowej i naturalnej pielęgnacji, zwłaszcza, że poza wyciągiem z borowiny, znajdujemy tu ekstrakty ziołowe z rozmarynu, szałwii, nasturcji, łopianu, cytryny, sosny i rukwi oraz wiadomość, że szampon jest wytwarzany ręcznie, co dla mnie zawsze jest bardzo kuszące.



Jako, że z tym szamponem  zdążyłam się już dobrze poznać, myłam nim włosy kilka razy , raz stosując go bez odżywki ( niestety w takim wypadku miałam mały problem z rozczesaniem ich ) ale kiedy po umyciu stosowałam odżywkę, efekt był bardzo pozytywny.


Ale zacznę od początku.
Ten przepięknie czerwony szampon o eleganckim, rubinowym odcieniu, konfekcjonowany jest w ciekawej i wyróżniającej się spośród innych, przeźroczystej, plastikowej butelce.
Na brzegu mojej wanny, gdzie pomieszkuje, wygląda po prostu ślicznie, już kilka moich koleżanek, będąc w łazience, zainteresowało się jego urodą i zwróciło na niego uwagę.
Tu muszę wrzucić trochę dziegciu; opakowanie jest piękne, ale trochę mało funkcjonalne, łatwo o przewrócenie butelki ( mała średnica dna i spora wysokość ), zakręcany koreczek trochę utrudnia życie, a odmierzenie odpowiedniej porcji na dłoń często kończy się przelaniem, zwłaszcza kiedy mycie włosów uskuteczniam w mało wygodnej pozycji wisząc głową nad wanną.








Zapach szampony jest przesympatyczny, delikatny, przypomina mi zapach perfum z całkiem górniej półki, z lekką domieszką iglastego lasu, ale miłośniczki totalnego, słodkiego zapachu wypełniającego całą łazienkę, mogą być nim zawiedzione.
Jego konsystencja przypomina rubinową galaretkę owocową, taką jeszcze niezupełnie ściętą, ale już zaczynającą gęstnieć.







Jest całkiem wydajny, niewielka porcja wystarcza na dobre spienienie włosów i dokładne ich umycie.
 Efekt, jak już pisałam dla mnie jest całkiem przyzwoity, włosy są ładnie lśniące i takie zdrowe w dotyku. Uważam jednak, że bez odżywki nie będzie się lubiło tego szamponu gdyż ma się problem z ich rozczesaniem.


Teraz notka producenta o tym szamponie / źródło: strona sklepu BingoSpa

Szampon borowinowy BingoSpa zawiera starannie dobrana kompozycja siedmiu naturalnych ekstraktów ziołowych:
  • z rozmarynu,
  • szałwii,
  • nasturcji,
  • łopianu,
  • cytryny,
  • sosny,
  • rukwi,

które wzmacniają cebulki włosowe, działają tonizująco. Szampon BingoSpa pomaga włosom odzyskać sprężystość, elastyczność i puszystość oraz powoduje, że mniej się przetłuszczają. Włosy są optymalnie nawilżone i odżywione na całej długości. Odzyskują witalność i sprężystość, są pełne blasku, miękkie i delikatne w dotyku.

Tutaj osoby zainteresowane znajdą link do tego produktu w sklepie internetowym BingoSpa
poj. 300ml, cena 10zł
Kosmetyki BingoSpa są też do dostania w sieci hipermarketów; Auchan, Tesco, E.Leclerc oraz w drogeriach.

Podsumowując moje wrażenia, muszę ten szampon pochwalić, bardzo miłe wrażenia estetyczne, elegancki zapach i dobre właściwości myjące i pielęgnujące sprawiły, że na pewno kupię go sobie jeszcze nie raz.


Pora na moją Bardzo Kobiecą Galerię, dzisiaj obrazy angielskiej malarki Brendy Burke












Pozdrawiam
Margaretka

27 komentarzy:

  1. Co tam z rozczesywaniem, ważne że ładnie pachnie :D hehe

    OdpowiedzUsuń
  2. też go dostałam do przetestowania, całkiem fajnie działa ale jest trochę tępy w używaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj pachnie na pewno cudnie;) Recenzja świetna;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba warto kupić, a obrazy cudowne:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno świetnie pachnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor szamponu jest obłędny, a jego zapach prawie czuję do siebie!:D

    Obrazy tradycyjnie genialne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szampon z pewnosia wart uwagi :) zapach przypominajacy perfum? Nic lpeszego byc nie moze! Pozdrawiam, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. zapach na pewno jest swietny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. W gabinetach kosmetycznych często są w ofercie okłady z borowiny, więc to fajny składnik :) obrazy przepiękne, zwłaszcza ten pierwszy bardzo mi się spodobał. podoba mi się Twój pomysł na Bardzo Kobiecą Galerię, dzięki temu mam okazję poznawać coraz to więcej ciekawych artystów:)

    OdpowiedzUsuń
  10. aż żałuję, że go nie dostałam ;) faktycznie, te zakręcane buteleczki nie są zbyt funkcjonalne. na działanie kosmetyków BingoSpa nie mogę zbytnio narzekać, ale te opakowania mogłyby być bardziej przemyślane ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są estetyczne, wpadają w oko, widocznie musi być coś za coś :)

      Usuń
  11. faktycznie, zachęca "urodą" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. yumm!

    I'm a new follower now!

    Could you please comment/follow my blog too?
    http://mindy13579.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne obrazy, a szampon mnie zaciekawił. Cena też nie jest wysoka

    OdpowiedzUsuń
  14. narobiłaś mi ochoty na ten szampon ;) bardzo dobra recenzja

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo interesująca recenzja! tak pięknie wszystko ujęłaś w słowa :) faktycznie butelka bardzo ładnie wygląda, a i właściwości pewnie dobre- czego chcieć więcej..;)) znowu śliczne obrazy

    OdpowiedzUsuń
  16. Obrazy są cudowne!!! ;D
    Przez Ciebie mam ochotę na ten szampon. ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. robisz takie ładne zdjęcia kosmetykom, że aż chce się je kupić, no i mnie namówiłaś !

    OdpowiedzUsuń
  18. często tu zaglądam, lubię twoje recenzje :)
    ten szampon kusi / muszę poszukać tych kosmetyków Bingo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. A felloω blogger heгe, found your sіte via Quick.
    CϺS, аnd I haѵe a pіece of advice: wгite mοге.
    Ηonеstly, yоu sееm like you're tailoring the whole post around the clip. It's оbviouѕ you knοw
    youг stuff, so why not use your knоωlеdge tο
    ωrite ѕomething morе substantiаl and κeep
    the ѵіԁeo aѕ something supplementary (if there аt all)?


    My sіte ... 22101

    OdpowiedzUsuń
  20. Hey very nice blog!

    Feel free to surf to my webpage sell my gold

    OdpowiedzUsuń
  21. Superb info right here. My name's Fidelia and I'm very glad to
    have come across your blog. By the way, I'd really like to get in touch with you. Will you make sure you drop me a e-mai?

    My web-site - "gudgeon pin"

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz to dla mnie miły prezent, dziękuję i do zobaczenia znowu.