Obserwatorzy

czwartek, 19 lipca 2012

Torba jak wiaderko i znowu korale z korka



Hej, Dziewczyny  


W ramach dbania o linię, a właściwie precyzyjniej mówiąc, w ramach prób zrzucania zbędnych kilogramów, z zimną krwią, funduję sobie od czasu do czasu wyprawę do SH ( około pół godzinki, szybkim marszem w jedną stronę ) łącząc przyjemne z pożytecznym.






Niestety, ciuchowo tym razem się nie obłowiłam, za to przygarnęłam, moim zdaniem, całkiem niecodzienną i nietuzinkową torbę. Lubię takie cudaki a biorąc pod uwagę, że i siatka ziemniaków się do niej zmieści, już ją kocham.




pamiętacie te korale ? pokazywałam je Wam kilka postów temu, całkiem fajnie się komponują z torbą







A to korale, które skończyłam wczoraj.






Jakiś czas temu pokazywałam Wam w poście tu moje biżuteryjne nowości własnej roboty,  te neonkowo zielone zmieniły już swoją właścicielkę, koleżanka, która oszalała na ich punkcie, dostała je ode mnie w prezencie urodzinkowym.


to są te robione wcześniej
                                          


Bardzo Kobieca Galeria już na Was czeka i zaprasza.
Dzisiaj obrazy włoskiego malarza Danilo Martines'a















Pozdrawiam
Margaretka

15 komentarzy:

  1. Przy dłuższym przyglądaniu się tym obrazkom oczy zaczęły mnie boleć hi hi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna i praktyczna torebka, korale śliczne:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham duże torby a ta jest do tego zgrabna! A co to za piękne ptaszki na ścianie w tle? Bardzo mnie zaintrygowały, pozdrawiam! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że zauważyłaś, to moje dzieło, przeróżne ptaszki robiłam z masy solnej, kiedyś poświęcę im kilka oddzielnych zdjęć, żeby się trochę pochwalić :)
      całuski

      Usuń
  4. Lubię takie duże torby, tylko u mnie muszą mieć więcej kolorów

    OdpowiedzUsuń
  5. Oryginalna torba ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna torba, taka inna i korale oczywiście też :)

    OdpowiedzUsuń
  7. takiej torby jeszcze nie widziałam :) na pewno dużo się w niej zmieści!

    OdpowiedzUsuń
  8. faktycznie, oryginalna torba:)
    zazdroszczę talentu to takich rzeczy:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna ta torba, na pewno nie można nie zwrócić na nią uwagi ;) Ja ostatnio też połowiłam sobie w SH, ale nie wiem czy mam siły iść kolejny raz: żeby dostać coś naprawdę fajnego, trzeba być przed otwarciem w dniu dostawy. To co się wtedy dzieje jest nie do opisania, a śmiełam się ze skeczu kabaretu Ani mRu Mru "otwarcie" chyba. Takie rzeczy naprawdę się odbywają :D

    OdpowiedzUsuń
  10. od dzis zbieram korki i zazdroszcze talentu
    Torba naprawde mnie zaciekawila; jej ksztalt.

    OdpowiedzUsuń
  11. 4 zdjęcie od dołu ! :) Piękne, coś w nim jest . Korale - są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajna ta torba- nawet na zakupy można z nią pójść:) a korale bardzo mi się podobają- zazdroszczę talentu :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Patrząc na te ostatnie prace aż mi się w głowie zakręciło! Korale z korka niesamowite! <3 Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. torba fajna:)
    a propos zrzucania kilogramów,to przekonałam się niedawno,że nie wytrzymuję na diecie dłużej niż kilka godzin...

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz to dla mnie miły prezent, dziękuję i do zobaczenia znowu.