Obserwatorzy

sobota, 7 lipca 2012

Biżuteria prawie z niczego, ciąg dalszy

Hej, Dziewczyny  

Czy Wam też temperatura podcina skrzydła ?  Ja już ledwo żyję, to znaczy wyraźnie żyję na zwolnionych obrotach, coś bym zrobiła, ale jak na razie wszystko odkładam na później i już sama nie wiem, czy upał po prostu nie jest dobrym usprawiedliwieniem zwykłego lenistwa.

Żeby tak zupełnie nie mieć wyrzutów sumienia zrobiłam sobie dwa nowe naszyjniki i wisiorek. Wyszły chyba nieźle, zresztą same zobaczcie.


Wisiorek na czarnej, cienkiej wstążeczce, trochę cienkiego drucika i szklane paciorki. Potrzebowałam coś do  tych spodni, biegam w nich ostatnio bardzo często i potrzebowałam jakiegoś drobiazgu w ich kolorze.






Ten naszyjnik powstał z resztek różnokolorowych koralików i srebrnej, mocno metalizowanej włóczki, noszę go samodzielnie albo razem z koralami, które pokazywałam Wam w tym poście.





Teraz naszyjnik, który  wzbudza spore zainteresowanie znajomych i nieznajomych, chyba wyszedł fajny, bo już kilka dziewczyn pytało, gdzie go kupiłam.
Tymczasem to zwykłe korki z butelek wina, pomalowane metalizującymi farbkami.





Ciekawa jestem czy Wam się podoba moja nowa biżuteria ?


Czas na prawdziwą sztukę, w mojej Bardzo Kobiecej Galerii tym razem ilustracje amerykańskiej graficzki modowej, Bree Leman

















Pozdrawiam
Margaretka

23 komentarze:

  1. naszyjniki wyszły Ci super, zazdroszczę talentu!! moją uwagę chyba najbardziej przykuł pierwszy wisior:)
    bardzo podobają mi się też te grafiki tej artystki, zrobiłabym sobie z nich nagłówek na bloga, ale nie wiem czy można ich tak używać bez praw autorskich..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie wiem czy można tak zrobić, ale jedyne co Ci mogę podpowiedzieć, to zaglądnij na jej profil na facebooku ( ma go, byłam tam ) i zagadaj o zgodę, a nuż się uda :)
      całuski

      Usuń
  2. Biżuteria wyszła cudnie, ale najbardziej podoba mi się ten drugi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dwa pierwsze naszyjniki są super ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa biżuteria : )

    www.skinny-bottomed-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nie najlepiej się dziś czuję przez te upały, najchętniej to bym się położyła i przespała cały dzień. Śliczna biżuteria, bardzo ciekawa ta zrobiona z korka:) Ty to masz pomysły. Pozdrawiam:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. zawsze chciałam robić takie cudeńka, ale nie jestem do tego stworzona chyba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten pierwszy jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobry pomysl z tymi korkami, nie pomyslalabym ze to wlasnie one sa pomalowane.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten pierwszy wisiorek cudny. A obrazy jak zawsze bardzo ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  10. wiecie jak miło mi czytać takie słowa, jesteście super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Margaretka , masz zlote raczki i glowe pelna wspanialych pomyslow - naszyjniki sa przeurocze,pomyslowe,eleganckie i jedyne w swoim rodzaju.
    sliczne grafiki kobiet blim -blim...

    OdpowiedzUsuń
  12. Też robię taką biżuterię:)
    ____________
    Obserwuję ,
    Dziękuję ; *

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj ta pogoda mnie dobija wczoraj to jak lubię gadać to na urodzinach kolegi wydusiłam z siebie tylko życzenia i nic więcej cała ekipa w szoku co ze mną ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej podobają mi się te drugie korale ;) Są na prawdę boskie ;) Ja już w te upały nie mogę wytrzymać.


    U mnie recenzja pudru brązującego Virtual ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Biżuteria cudna,
    a obrazki śliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Hi :D your blog is really fantastic <3 absolutely super pretty <3 ps: may we could follow each other? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne te naszyjniki! a ten pierwszy w szczególności! :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowna biżuteria! Wisiorek zupełnie jak z kamieni szlachetnych :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz to dla mnie miły prezent, dziękuję i do zobaczenia znowu.